تازه های سایت

کد مطلب: 54399
29. مهر 1402 - 11:27
امام‌جمعه نهاوند گفت: ریشه همه ناامنی‌ها و جنایات در دنیا صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند و امروز رژیم صهیونیستی مسئول رقم زدن فاجعه ضد بشری در غزه است.
به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فاجعه غیرانسانی بیمارستان غزه که توسط صهیونیست‌های جنایتکار رقم‌زده شد یک‌بار دیگر خوی وحشی‌گری این رژیم نامشروع را به همگان نشان داد.

وی اظهار داشت: همه کشورهای اسلامی و حتی غیرمسلمانان در نقاط مختلف دنیا از این حادثه دل‌خراش اعلام انزجار کردند و ناراحتی و خشم خود را از این اقدام اعلام کردند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند بیان کرد: وجدان‌های بیدار و مردم آزاده دنیا علیه این اقدام جنایت‌کارانه قیام کردند و مشاهده می‌کنید در همه کشورهای دنیا تظاهراتی بر ضد رژیم صهیونیستی برگزارشده است.

وی ادامه داد: مردم نهاوند هم در چندین تجمع حمایت خود را از مردم فلسطین را اعلام کردند تا نشان دهند همچنان مسئله قدس اولویت اول جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی اظهار داشت: ما معتقدیم همه جنایت‌های دنیا و پشتیبان همه این کشتارها صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند و منشأ همه ناامنی‌ها این‌ کشورها هستند که منافعشان در جنگ و کشتار مظلومان عالم است.

وی عنوان کرد: حادثه عظیم حمله به بیمارستان و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی به همگان ثابت کرد که صهیونیست‌ها به هیچ اصول و قواعدی پایبند نیستند و برای رسیدن به منافعشان هر جنایت وحشتناکی را رقم می‌زنند.

امام‌جمعه شهرستان نهاوند افزود: باوجود همه این اقدامات ولی بدانند که به یاری خدا و باهمت مقاومت در منطقه این رژیم جعلی و نامشروع نابود خواهد شد و قدس به آغوش اسلام بازخواهد گشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی در پایان گفت: صهیونیست‌ها رأس فتنه هستند و باید همه متحد شویم و به مردم مظلوم غزه کمک کنیم چون بنا بر آیات و روایات پیروزی نهایی برای مظلومان عالم خواهد بود.

دیدگاه شما