تازه های سایت

کد مطلب: 54262
22. مهر 1402 - 7:56
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان نهاوند از حضور تیم های مینی‌فوتبال نهاوند در اولین و بزرگترین رویداد ورزشی روستایی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، عباس ترکاشوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به قهرمانی تیم‌های اتحاد روستای زرامین سفلی در بخش آقایان و تیم کهکشانی‌های روستای فارسبان در بخش بانوان در مرحله استانی این دو تیم به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی اظهار داشت: این دو تیم خوب با شایستگی توانستند به مسابقات کشوری راه یابند و به عنوان نماینده استان در رقابت‌های سراسری شرکت کنند.

ترکاشوند افزود: مرحله نهایی مسابقات مینی فوتبال جام پرچم با حضور قهرمانان استان‌ها در مجتمع فرهنگی ورزشی امام خمینی (ره) در منطقه لواسان تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات بانوان با حضور ۳۱ تیم قهرمان استان‌ها از تاریخ ۲۲ تا ۲۶ مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی نهاوند گفت: مسابقات مینی‌فوتبال بخش آقایان نیز از تاریخ ۲۸ مهر لغایت ۲ آبان ماه برگزار خواهد شد که برای این دو تیم شهرستان آرزوی موفقیت داریم.

وی اظهار داشت: بیش از ۳۲ هزار تیم روستایی در این مسابقات به عنوان بزرگترین رویداد سازمان یافته ورزشی کشور شرکت کرده و در نهایت قهرمانان استان‌ها جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آوردند.

ترکاشوند بیان کرد: اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر کشور از سال ۱۴۰۱ آغاز و پس از برگزاری مراحل روستا، بخش، شهرستان و استان در اواخر مهرماه امسال مرحله ملی و اختتامیه آن برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما