تازه های سایت

کد مطلب: 54203
15. مهر 1402 - 8:52
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری و معرفی نفرات برتر مسابقات قوی‌ترین مردان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری دومین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان شهرستان نهاوند با معرفی نفرات برتر خبر داد.
وی اظهار داشت: این مسابقات در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگ‌سالان و پیشکسوتان در مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.
 علی بخشی افزود: مسابقات در ۲ آیتم سه‌گانه و کنده زنی برگزار و از نفرات برتر با تندیس، لوح تقدیر، حکم قهرمانی و مدال تقدیر شد.
وی بیان داشت: این مسابقات زیر نظر کمیته قوی‌ترین مردان شهرستان و با تلاش آقای پیرزادی برگزار شد.
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند به نفرات برتر اشاره کرد و گفت: نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل می‌باشند که در رده بزرگ‌سالان وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم ایمان پیرزادی مقام اول در وزن مثبت ۱۱۰ کیلوگرم مقام اول سینا مستوره و در وزن ۹۰‌ کیلوگرم مقام اول را مهدی رشیدی و مقام دوم را جعفر ابوالفتحی کسب کرد.
وی ادامه داد: وزن ۸۰‌ کیلوگرم جوانان امیررضا رفیعی مقام اول، علیرضا بهاری مقام دوم یاور گیوی مقام سوم علی نعمتی مقام چهارم را کسب کرد.
علی بخشی گفت: همچنین در وزن ۹۰ کیلوگرم ‌ نوجوانان علیرضا شهبازی مقام اول را کسب کرد و در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد سلگی مقام اول، مقام دوم محمدرضا بحیرایی و مقام سوم را ابوالفضل محمودی کسب کردند.
وی ادامه داد: همچنین در وزن ۶۰‌ کیلوگرم نوجوانان مقام اول علی‌اصغر واحدی، مقام دوم امیرحسین خیشه و مقام سوم به آرمان ذوالفقاری رسید.
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند به نفرات برتر رده نونهالان اشاره کرد و اظهار داشت: در وزن ۹۰ کیلوگرم محمدرضا سرمیلی مقام اول و در وزن ۳۵ کیلوگرم احمدرضا ذوالفقاری مقام اول، امیرمهدی ذوالفقاری مقام دوم و در وزن ۳۰ کیلوگرم نیز محمد سام خدارحمی مقام اول و در وزن ۲۵ کیلوگرم سام پیرزادی مقام اول را کسب کردند.
 وی بیان کرد: در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم پیشکسوتان علی ذوالفقاری مقام اول و در وزن ۸۰ کیلوگرم نیز احمد قپانوری مقام اول و در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم این رده سنی رضا پیرزادی مقام اول را کسب کردند.
علی بخشی در پایان گفت: در این مسابقات برای اولین بار در سطح کشور رده نونهالان با وزن‌های مختلف رقابت کردند تا تشویقی برای نسل آینده باشد.

دیدگاه شما