تازه های سایت

کد مطلب: 54151
9. مهر 1402 - 8:30
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختر فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال کشور دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: پانته‌آ بهاری فوتبالیست نهاوندی به سومین اردوی تیم ملی زیر ۱۴ سال دعوت شد تا نشان دهد آینده درخشانی در پیش دارد.

وی اظهار داشت: این دختر بااستعداد نهاوندی در این اردو که به میزبانی استان کرمانشاه در مجموعه ورزشی وحدت جهت اعزام به مسابقات کافا تاجیکستان برگزار می‌شود حضور دارد.

علی بخشی افزود: خانم بهاری در مراحل قبلی اردو نیز جز دعوت‌شدگان بوده است که امیدواریم در ترکیب اصلی اعزامی قرار بگیرد.

وی بیان کرد: در بخش فوتبال بانوان نهاوند استعدادهای خوبی دارد که می‌توان به زهرا خواجوی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال و بیتا خزایی عضو تیم ملی نوجوانان اشاره کرد.

 سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند همچنین از راه‌یابی علیرضا دلفانی باستانی‌کار نهاوندی به مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان خبر داد.

وی گفت: مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای در روزهای گذشته در شهر همدان برگزار شد که تیم شهرستان با حضور ۳ ورزشکار موفق به کسب ۳ مدال شد.

علی بخشی افزود: علیرضا دلفانی در رشته میل بازی منفی ۶۰ با انجام مسابقه‌ای زیبا و بانشاط توانست مقام اول رشته ۲ و ۳ و ۴ میل بازی هنرهای فردی زورخانه‌ای را از آن خود کند.

وی ادامه داد: همچنین حسین مؤمنی قهرمان شایسته نهاوند نیز با توجه به نامنظم بودن تمرینات و نا آمادگی توانست عنوان دومی این دوره از مسابقات را کسب کند و امیرمحمد نوری جوان شایسته نهاوندی با نمایشی دور از انتظار با توجه به دو ماه فعالیت در زورخانه در رشته سنگ در اولین مسابقه خود عنوان سومی استان را به دست آورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: نفرات اول ۱۷ و ۱۸ مهرماه به مسابقات کشوری در اصفهان اعزام خواهند شد و دلفانی ورزشکار نهاوندی به‌عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود.

دیدگاه شما