تازه های سایت

کد مطلب: 54011
21. شهريور 1402 - 8:37
رئیس فدراسیون فوتبال از قطعی شدن خبر محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران برای بازی با النصر عربستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تیم فوتبال پرسپولیس نخستین دیدار خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را سه شنبه ۲۸ شهریورماه در ورزشگاه آزادی و مقابل مقابل النصر عربستان برگزار خواهد کرد که امکان حضور تماشاگران برای این دیدار نیست.

اشتباه باشگاه پرسپولیس در دوران مدیرعاملی جعفر سمیعی در رابطه با انتشار پستی توهین‌آمیز در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باعث محرومیت سرخپوشان در نخستین بازی رسمی در ACL شد.

حالا پرسپولیس پس از پایان دوران پاندمی کرونا اولین میزبانی خود را در تقابل با کریستیانو رونالدو و سایر هم تیمی‌های مطرح او در النصر نظیر سادیو مانه، تالیسکو، آیمریک لاپورت و… بدون حضور تماشاگر برگزار می‌کند.

فدراسیون فوتبال ایران پس از اتمام برگزاری بازی تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان در کشور ثالث تلاش کرد تا محرومیت پرسپولیس را به حالت تعلیق در آورده و اجازه حضور تماشاگران پرسپولیس را دریافت کند اما مهدی تاج خبر از منتفی شدن این اتفاق داد.

رئیس فدراسیون فوتبال پس از حضور در مجمع هیأت فوتبال استان قزوین گفت: تلاش شد تا شاهد حضور تماشاگران و هواداران پرسپولیس باشیم اما چون رأی کمیته انضباطی قطعی شده این بازی بدون تماشاگر است.

بنابراین دیدار نخست شاگردان یحیی گل محمدی در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگر در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

دیدگاه شما