تازه های سایت

کد مطلب: 53993
19. شهريور 1402 - 10:01
وحید امیری یکی از کاپیتان‌های پرسپولیس مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان مقابل النصر نخواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در خبرها آمده بود که وحید امیری ستاره بی‌حاشیه و باکیفیت پرسپولیس در تمرینات تیم ملی مصدوم شده و زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی کار می‌کند. انتشار تصاویر نرم‌دویی وحید به همراه دکتر شهاب فیزیوتراپ تیم ملی، این شایعه را به وجود آورد که وحید مصدوم شده و او هم مثل بیرانوند نمی‌تواند پرسپولیس را در بازی حساس مقابل النصر در اولین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مصدومیت امیری جدی نیست و او می‌تواند به این بازی مهم برسد. امیری در تمرینات تیم ملی دچار یک مصدومیت جزئی شده و برای اینکه مصدومیتش بیشتر نشود، زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرین کرد. مشکل امیری جدی نیست و او می‌تواند برای پرسپولیس در بازی مقابل النصر به میدان برود. با توجه به اینکه امید عالیشاه بازیکن فیکس پرسپولیس نیست، امیری کاپیتان سرخ‌پوشان در این فصل بوده و در بازی با النصر هم قرار است بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد.

امیری کاپیتان و مهره تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آید و کادرفنی این تیم اصلا دوست ندارد امیری را در این بازی مهم در اختیار نداشته باشد. در بازی دوستانه تیم ملی مقابل بلغارستان، علیرضا بیرانوند مصدوم شد و به احتمال زیاد دیدار مقابل النصر و تقابل با رونالدو را از دست خواهد داد. اتفاقی که بدترین خبر ممکن برای پرسپولیسی‌ها بود و آن‌ها ستاره خود را در اختیار نخواهند داشت. با این حال امیری مصدومیت جدی ندارد و می‌تواند پرسپولیس را در بازی ۲۸ شهریور مقابل النصر همراهی کند.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

دیدگاه شما