تازه های سایت

کد مطلب: 53989
19. شهريور 1402 - 9:54
تیم فوتبال امید ازبکستان با جشنواره گل خود مقابل هنگ کنگ کار ایران را سخت تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دیدار تیم‌های فوتبال امید ازبکستان و هنگ کنگ با پیروزی خیره کننده ۱۰ بر صفر ازبک ها در دور اول انتخابی المپیک پاریس همراه بود.

ازبک ها حالا با توجه به پیروزی ۸ بر یک در دیدار با افغانستان تفاضل گل +۱۷ دارند تا بالاتر از ایران در صدر جدول قرار بگیرند.

البته شاگردان رضا عنایتی نیز پس از پیروزی سه بر صفر مقابل هنگ کنگ و برد امروز مقابل افغانستان که با نتیجه ۴ بر صفر همراه بود ۶ امتیازی هستند اما برای قطعی کردن صعود خود به مرحله نهایی انتخابی المپیک پاریس چاره‌ای جز برد ازبکستان در دیدار پایانی این مرحله ندارند.

دیدار حساس و تعیین کننده تیم‌های فوتبال امید ایران و ازبکستان روز سه شنبه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در تاشکند برگزار خواهد شد. برنده این دیدار به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله دوم انتخابی المپیک خواهد شد و تیم دوم باید منتظر تعیین تکلیف سایر تیم‌های دوم گروه‌ها باشد.

تیم‌های امید فوتبال امید در مرحله اول انتخابی در ۱۱ گروه قرار گرفته اند که از هر گروه تیم اول به طور مستقیم راهی مرحله نهایی انتخابی خواهد شد و چهار تیم برتر دوم نیز به این جمع اضافه خواهند شد تا در کنار قطر میزبان ۱۶ تیم مرحله پایانی انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تشکیل دهند.

دیدگاه شما