تازه های سایت

کد مطلب: 53914
9. شهريور 1402 - 8:34
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران ورزشکار و افتخارآفرین این شهرستان در مسابقات کشوری وزنه برداری و دوچرخه‌سواری چندین مدال کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دختران ورزشکار نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی در طول سال افتخارات زیادی در رده ملی و بین‌المللی کسب می‌کنند.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا امروز در عرصه‌های مختلفی ورزشکاران نهاوند صاحب مدال‌های خوش رنگ کشوری و آسیایی شدند و به یاری خدا این روند ادامه خواهد داشت.

علی‌بخشی افزود: در این هفته نیز بانوان دوچرخه سوار نهاوند موفق شدند ۷ مدال رنگارنگ را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کنند.

وی ادامه داد: این مدال‌ها در ۳ رشته ورزشی توسط خانم‌ها سلما سیف، فاطمه روزبهانی و ستایش سلگی کسب شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: این ورزشکاران در مسابقات دوچرخه‌سواری چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ در ۳ ماده شدند.

وی همچنین به افتخار آفرینی دیگر بانوی نهاوند در رشته وزنه برداری اشاره کرد و اظهار داشت: در این رشته در ماه گذشته توسط خانم عسل کدخدایی شهرستان نهاوند صاحب مدال برنز آسیا  شد.

علی‌بخشی ادامه داد: در این رشته استعدادهای خوبی وجود دارد و در این هفته هم مدال مسابقات قهرمانی کشوری توسط دختر نهاوندی کسب شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: در این مسابقات مدال نقره توسط خانم تارا درویشی وزنه بردار این شهرستان کسب شد تا نوید بخش تداوم حرکت رو به جلوی وزنه‌برداری در نهاوند باشد.

وی عنوان کرد: خانم درویشی در دسته ۶۴ کیلوگرم در مسابقات وزنه‌برداری چهارمین المپیاد استعدادهای برتر کشور که به میزبانی استان فارس برگزار می‌شد، موفق به کسب مدال نقره شد.

دیدگاه شما