تازه های سایت

کد مطلب: 53847
2. شهريور 1402 - 8:53
جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد نهاوند به مناسبت هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی در فرمانداری شهرستان نهاوند برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مسعود علی بخشی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: جلسه هم اندیشی با سازمانهای مردم نهاد نهاوند به مناسبت هفته تشکلها و مشارکت های اجتماعی، روز گذشته به ریاست فرماندار شهرستان نهاوند و مسئولین سازمانهای مردم نهاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

وی گفت : با اشاره به نامگذاری ۲۲ مرداد ماه به نام روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی بیان داشت: اهمیت حقوق بشر ونقش جامعه مدنی درپیشرفت انسان باعث گستردگی این سازمانها شده وهدف از برگزاری این جلسه آشنایی ودیدار با فرماندار شهرستان وتقدیر و تشکر از زحمات این سازمان ها بوده که بدون هیچ چشم داشتی در راستای خدمت به مردم گام برمی دارند. سازمانهای مردم نهاد یکی از مهم ترین نیازهای جامعه بوده که پتانسیل و توانمندی انها می تواند به توسعه جامعه بشری کمک شایانی کرده و رسالت دولت توسعه و تقویت این تشکل هاست .

وی همچنین به اهمیت و جایگاه سازمانهای مردم نهاد و نقش تاثیرگذار آنها در روند اجرای مطلوبتر اهداف و برنامه های فرهنگی ،اجتماعی و زیست محیطی و...اشاره داشت.

شایان ذکر است در این جلسه مدیران تشکل ها دغدغه ها و مسائل و مشکلات خود را بیان و تقاضای همکاری ادارات دولتی با سازمانهای مردم نهاد رانمودند

دیدگاه شما