تازه های سایت

کد مطلب: 53675
14. مرداد 1402 - 7:25
قهرمان مسابقات ششمین المپیاد ورزشی بانوان کشور مدال خود را به مادر شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم اهواز اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قهرمان مسابقات ششمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور مدال خود را به مادر شهید حسین معماری از شهدای مدافع حرم اهواز اهدا کرد.

سیده ستاره موسوی که در رشته دارت در ششمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر کشور قهرمان شده بود با حضور در جمع خانواده شهید، مدال خود را به گردن مادر شهید مدافع حرم حسین معماری و همسر شهید علی معماری انداخت.

در این آیین که در اهواز انجام شد، حجت‌الاسلام محمدصادق امینی امام جمعه سابق مسجدسلیمان و از اساتید حوزه و دانشگاه نیز خضور داشت.

شهید مدافع‌ حرم حسین معماری فرزند شهید علی معماری است که در روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۷ در اهواز چشم به جهان گشود و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی رشته حقوق در دانشگاه آزاد اهواز ادامه داد.

وی در سال ۱۳۸۲ با فرزند شهید سید حمدان موسوی‌مجد ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک فرزند دختر و یک پسر است.

پس از هجوم نیروهای تکفیری به کشورهای اسلامی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) لباس رزم پوشید و به یاری رزمندگان جبهه مقاومت شتافت.

پس از حضور در جمع رزمندگان اسلام، شهید حسین معماری در حمله تروریستی پهپادهای اسرائیلی در منطقه آمرلی عراق مجروح و بر اثر شدت جراحات در تاریخ دوازدهم مرداد سال ۱۳۹۸ آسمانی شد و به خیل شهدای مدافع حرم خوزستان پیوست.

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حسین معماری پس از انتقال به اهواز، در روز دوشنبه چهاردهم مردادماه ۱۳۹۸ تشییع شد و در کنار مزار پدرش شهید علی معماری در قطعه ۷ گلزار شهدای اهواز آرام گرفت.

منبع: فارس

دیدگاه شما