تازه های سایت

کد مطلب: 53604
3. مرداد 1402 - 8:08
دختران وزنه بردار نهاوندی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردبیل ۶ مدال رنگارنگ را برای استان همدان تصاحب کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اعلام این خبر گفت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در بخش بانوان طی دو روز به میزبانی اردبیل برگزار شد که وزنه برداران خوش آتیه نهاوندی در قالب تیم استان همدان با مربیگری خانم ها خدیجه محبی راد و سميه ابوالفتحی ( از نهاوند ) و سرپرستی خانم یادگار( از همدان) در این دوره از مسابقات شرکت نمودند و توانستند ۶ مدال با ارزش را برای استان همدان به ارمغان بیاورند.

جوانمردی بیان کرد: در این دوره از مسابقات مهسا قیاسی وزنه بردار نوجوان نهاوندی وزن ۴۹ کیلوگرم  توانست با رکورد مجموع ۱۰۸ کیلوگرم، در حرکات یکضرب، دو ضرب و مجموع ۳ مدال با ارزش نقره را کسب نماید . همچنین فاطمه ماله میر دیگر وزنه بردار نوجوان نهاوندی وزن ۴۹ کیلوگرم  با مجموع ۸۸ کیلوگرم ، در حرکات دوضرب و مجموع ۲ مدال برنز را بدست آورد‌. و کیانا ترک بیات جوان وزنه بردار جوان نهاوندی در وزن ۴۹ کیلوگرم در حرکت یک ضرب مدال نقره را تصاحب کرد و به علت مصدومیت متاسفانه نتوانست مسابقات خود را ادامه دهد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند عنوان کرد تمامی مدال‌های کسب شده استان همدان در این دوره از مسابقات توسط وزنه برداران دختر نهاوندی کسب شده است ،  و زحمات و حمایت‌های همه جانبه امیر حسین حسنی سرپرست هیئت وزنه برداری استان همدان و خانم یادگاری نایب رئیس بانوان این هیئت تقدیر و تشکر نمود.

دیدگاه شما