تازه های سایت

کد مطلب: 53516
23. تير 1402 - 12:06
نفرات برتر مسابقه دو صحرانوردی شهرستان نهاوند که به یاد شهدا برگزار شد، مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، کرم سهرابی رئیس هیات دو ومیدانی شهرستان نهاوند گفت: دو مین مرحله اردویی استعدادیابی دو صحرانوردی دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول شهرستان نهاوند گرامیداشت ۸۵۳ شهید شهرستان نهاوند یادبود دومین کنگره ۸۵۰۰شهید استان همدان در استادیوم علیمرادیان نهاوند برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله ۱۲۰ دانش آموز از نقاط مختلف شهری و روستایی نهاوند در دو مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول  شرکت کردند .

سهرابی اظهار داشت: در این مرحله از اردویی استعداد یابی شهرستانی که با هدف معرفی نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات صحرانوردی اسنان برگزار شد تیم شهید نادری کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه در دو مقطع تحصیلی قهرمان شهرستان نهاوند شد و تیم شهدای ورزشکار شهرستان  مقام دوم  و تیم شهدای بیان و بابا قاسم  به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات دو ومیدانی شهرستاپ نهاوند گفت: این مسابقه در دو مسافت ۶۰۰ و ۱۲۰۰متر برگزار  و به این ترتیب در مقطع ابتدایی امیر حسین نادری علی جانجان  و یوسف عزیزی  اول تا سوم شدند.

در مقطع متوسطه اول کلاس  هفتم امیر علی نادری   محمد جواد شیراوند امیر مهدی سهرابی رتبه اول تا سوم را به دست آوردند .

همچنین در مقطع متوسطه اول کلاس هشتمی ها  محمد طاها نجار زاده  محمد حسین گودرزی  علیرضا سلگی  مقام اول تا سوم را کسب کردند. 

در مقطع متوسطه اول کلاس نهم  به ترتیب سید محمد مهدی محسنی فرد   علیرضا حسنوند  وامیرطاها ذوالفقاری اول تا سوم شدند.

سهرابی افزود: در ۴ کلاس اول تاششم ابتدایی  و هفتم  هشتم  و نهم متوسطه اول  ضمن اهدا حکم قهرمانی به ترتیب از طرف خیر ورزشی  اقای دکتر مهدوی به نفرات اول ۳۰۰ هزارتومان  دوم ۲۰۰ هزار تومان و سوم ۱۰۰ هزار تومان اهدا شد و نفرات چهارم و پنجم  هم برای شرکت در مسابقه استانی که ۲۵  تیرماه جاری به میزبانی همدان برگزار می شود دعوت شدند.

دیدگاه شما