تازه های سایت

کد مطلب: 53230
24. خرداد 1402 - 9:30
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از امکانات ورزشی شهرستان نهاوند برای برگزاری اردوهای تیم ملی بازدید کرد و از علاقه برای عقد تفاهم‌نامه جهت برپایی اردوی تیم‌های ملی وزنه‌برداری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به همراه مسئولان محلی و استانی از مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند و امکانات این شهر بازدید کرد.

در این بازدید که جواد نادری وزنه بردار نهاوندی و قهرمان جوانان جهان، مربی تیم ملی جوانان و سرمربی تیم نفت اهواز نیز حضور داشتند؛ جوانمردی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در این رشته در رده اقایان و بانوان دارای استعدادهای زیادی است.

وی اظهار داشت: این منطقه از نظر زیر ساخت‌ها، امکانات، تجهیزات، موقعیت جغرافیایی و آب و هوایی ظرفیت برگزاری مسابقات و رویدادهای بزرگ کشوری و میزبانی اردوهای تیم ملی وزنه‌برداری را دارد.

جوانمردی افزود: با وجود امکانات خوبی که شهرستان دارد آمادگی برگزاری اردوهای تیم ملی را در رشته‌های مختلف را داریم و در روز‌های گذشته نیز اردوی تیم ملی بسکتبال بانوان در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به استعدادهای ملی پوش شهرستان در رشته وزنه‌برداری ادامه داد: خانم عسل کدخدایی یکی از ورزشکاران ملی پوش نهاوند در رشته وزنه‌برداری است که همواره در اردوهای تیم ملی حضور دارد.

انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز در این بازدید بیان کرد: با توجه به شرایط فوق العاده شهرستان نهاوند و مجموعه بی‌نظیر مهندس علیمرادیان در این شهرستان قطعا از نهاوند به عنوان پایلوت و کمپ اردوی تیم‌های ملی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: این شهرستان می تواند محل برگزاری مسابقات ملی وزنه‌برداری باشد و باعث توسعه این ورزش شود.

انوشیروانی همچنین در بازدید از سالن وزنه‌برداری نهاوند هم گفت: فدراسیون وزنه‌برداری در راستای تجهیز نمودن سالن وزنه برداری این شهرستان اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: فدراسیون وزنه برداری آمادگی عقد تفاهم نامه با اداره ورزش و جوانان در خصوص ایجاد کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری در نهاوند را دارد.

همچنین در ادامه حضور رئیس فدراسیون در نهاوند از دو پیشکسوت وزنه‌برداری شهرستان آقایان عزت الله رحیمی و کرمخدا کاکاوند با حضور احمدوند فرماندار نهاوند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

دیدگاه شما