تازه های سایت

کد مطلب: 53169
15. خرداد 1402 - 14:55
جلسه مدیر بهزیستی نهاوند با بانکهای عامل جهت پیگیری تسهیلات اشتغالزایی مانده اعتبار سال گذشته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، پیرو مکاتبات انجام شده معاونت مشارکتهای مردمی و امور اشتغال استان جهت پیگیری مانده اعتبار تسهیلات اشتغالزایی بانکهای عامل، رئیس بهزیستی شهرستان در معیت کارشناس واحد اشتغال باحضور در بانکهای مرتبط موضوع را بررسی کردند. 

مریم سلگی رئیس بهزیستی شهرستان همزمان با حضور در بانکها در خصوص مانده اعتبارات سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۸۰ درصد اعتبارات تسهیلات اشتغالزایی ابلاغی به  شهرستان پرداخت و در اختیار واجدین شرایط قرار گرفت.

سلگی افزود: خوشبختانه بیشتر بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته با بهزیستی همکاری و همراهی خوب و فعالی داشتند که نتیجه آن  پرداخت ۸۰ درصدی تسهیلات به مددجویان و واجدین شرایط بوده است. 

رئیس بهزیستی نهاوند ادامه داد: اما برخی از بانکها متاسفانه موفق نشدند کل اعتبارات اشتغالزایی مصوب و ابلاغ شده را پرداخت نمایند که از طریق فرمانداری پیگیریهای لازم بعمل آمد اما متاسفانه به نتیجه نرسید. لذا وزارت رفاه با ارسال نامه به بانک مرکزی موضوع را پیگیری کرده که نتیجه آن الزام بانکهای مربوطه به پرداخت مانده اعتبارات به دینفعان می باشد.

دیدگاه شما