تازه های سایت

کد مطلب: 53145
12. خرداد 1402 - 11:09
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: ۴۵۰ نفر از عاشقان حضرت روح الله از شهرستان نهاوند به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر امام اعزام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) نهاوند گفت: برنامه‌های خوب و معنوی به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی(ره) در سطح شهر و بخش های شهرستان تدارک دیده شده است.

  وی اظهار داشت: این برنامه ها توسط ۷ کمیته محتلف در شهرستان تدارک دیده شده و هدف آنها معرفی هرچه بیشتر اندیشه‌های و سیره امام راحل است. 

کیانی افزود: در این ایام ۲۰۰ عنوان برنامه اجرا می شود و حال و هوای شهرستان متناسب با این ایام فضاسازی می‌شود.  وی ادامه داد: همچنین تعداد ۴۵۰ نفر از عاشقان حضرت روح الله برای شرکت در مراسم سالگرد امام خمینی(ره) به مرقد مطهر اعزام می‌شوند و از بیانات مقام معظم رهبری بهره مند می‌شوند. 

معاون فرماندار نهاوند گفت: علاوه بر اعزام‌ها مراسم عزاداری و سالگرد ارتحال امام در شهرهای نهاوند، فیروزان، گیان و برزول برگزار می شود. 

وی اظهار داشت: در شهر نهاوند در روز ارتحال مراسم عزاداری از مقابل مسجد شهید آیت الله حیدری با حضور امت عزادار به سمت مصلی نهاوند برگزار می شود.

  کیانی بیان داشت: سخنران این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۴ خرداد شروع می‌شود، آیت الله مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

وی ادامه داد: در شب ۱۳ خرداد نیز در مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) شهر گیان مراسم ارتحال امام خمینی(ره) برگزار می شود. 

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر فیروزان نیز مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با سخنرانی حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان برگزار می شود. 

وی در پایان گفت: همچنین یادواره شهدای دهستان گرین در روز ۱۴ خرداد از ساعت ۱۵ در مسجد روستای "بالاجوب" با سخنرانی آیت الله مصباحی مقدم برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما