تازه های سایت

کد مطلب: 53097
6. خرداد 1402 - 7:41
فرمانده سپاه نهاوند گفت: لزوم تصویب و اجرایی کردن قانون عفاف و حجاب با توجه به دغدغه مردم متدین و انقلابی ضروری و مهم است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در شورای فرهنگ عمومی نهاوند که با حضور اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار همدان برگزار شد، اظهار کرد: لزوم تصویب و اجرایی کردن قانون عفاف و حجاب با توجه به دغدغه مردم متدین و انقلابی ضروری و مهم است.

وی عنوان کرد: جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در حال اجرا است و سپاه در حوزه حفظ ارزش‌ها هر آنچه در توان داشته باشد بکار می‌گیرد.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: برخی چهره ها و بازیگران از بیت المال ارتزاق می کنند و با استفاده از امکانات کشور مشهور شدند ولی متاسفانه به انقلاب و منافع کشور ضربه زدند که باید در این خصوص فکر جدی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مطالبات مردمی گفت: از لایحه ضعیف عفاف و حجاب گرفته تا گستاخی سلبریتی‌هایی که عمدتاً در حوزه سینما و تلویزیون چهره شده‌اند و از بیت‌المال مسلمین ارتزاق می‌کنند و لگد به همه اصول نظام و انقلاب می‌زنند و با کمال تاسف با جریمه‌های یک میلیون و پانصد هزار تومانی مواجه می‌شوند تا موضع‌گیری‌های نه چندان در خور برخی مسئولین که بعضاً موجب جری‌تر شدن این جماعت ولنگار می‌شود همه و همه فقط گوشه‌ای از مطالبات مردمی است.

مختاری عنوان کرد: برخی روزنامه ها که در واقع پیاده‌نظام دشمنان هستند در دولت انقلابی آقای رئیسی از یارانه کاغذ گرفته تا انواع دیگر مواهب بهره‌مند می‌شوند و صبح تا شب علیه نظام و انقلاب لجن‌پراکنی می‌کنند ولی هیچ فکری برای اختصاص یارانه برای کالاهای حجاب که به اذعان خودِ دشمنان دیوار انقلاب است و اگر شکسته شود، تعرض به حریم انقلاب آسان خواهد شد، اندیشیده نمی‌شود و در نظر گرفته نمی‌شود.

وی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیشنهاد می‌شود که جنابعالی پیشقدم بشوید و همین امروز این موضوع را با جدیّت مطرح و دنبال کنید و به سرانجام برسانید تا باقیات‌الصالحاتی برای خودتان و دولت سیزدهم به جا گذاشته باشید.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: امروزه هزینه چادری بودن با کف قیمت حدود ۲ میلیون تومان است و هزینه برهنگی و بی‌بند و باری خیلی کمتر است که باید در این زمینه پیگیری جدی شود.

وی اظهار کرد: سلبریتی‌ها نان‌خور سفره کشور هستند و بعد از کشف حجاب و تشویق به ولنگاری با هدف به ثمر رساندن پروژه به فساد کشیدن جامعه و سوق دادن فضای فرهنگی کشور به سمت ابتذال و برهنگی با این خطاب از طرف جنابعالی به عنوان مقام عالی وزارت مواجه می‌شوند "که بازیگران زنی که کشف حجاب کردند به این انتخاب جدید رسیدند که تابع قوانین نباشد و ما در حوزه فرهنگ و هنر در خدمت عزیزانی هستیم که ملزم به قانون هستند".

مختاری ادامه داد: اما در عمل باز هم شاهد میدان‌داری آنها هستیم و در همین چند روز گذشته باز هم شاهد دهن کجی برخی از آنها با پوششی بسیار ناهنجار بودیم و از طرفی یکی از مسئولان از پاک شدن پرونده سوپیشینه این افراد سخن گفته که جای تعجب دارد.

وی بیان کرد: با این کارها ما انتظار داریم اینها متنبه بشوند و دست از اقدامات ساختارشکنانه بردارند در حالی که آنها هیچوقت این کار را نخواهند کرد بلکه زمانی این کار صورت خواهد گرفت که برای این تخلفات، هزینه‌های بازدارنده مادی و معنوی بتراشیم نه جریمه ۱ میلیون و پانصد هزار تومانی.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: آنها هم با به سخره گرفتن قوه قضاییه و وزارت ارشاد بلافاصله بعد از آزادی جلوی زندان با کشف حجاب رفتارهایی بر خلاف شئون اخلاقی انجام و ویدئوهایی ضد نظام تهیه می‌کنند، بعد آقایان سوابق آنها را هم می‌خواهند پاک کنند.

وی خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: ریل‌گذاری ما در این مقوله می‌بایست عوض شود و مماشات با این قبیل افراد می‌بایست پایان پیدا کند و در این زمینه با تدبیر جنابعالی و در همین دولت انقلابی می‌بایست با همفکری اساتید و صاحب‌نظران و میدان دادن به جوانان انقلابی و خوشفکر و دنباله روهای مکتب آوینی‌ها و طالب‌زاده‌ها ، فرهنگ و هنر این مملکت را از چنگال عناصر نفوذی دشمن خارج نمائید.

مختاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص استفاده های هنری و فرهنگی از گنجینه گرانبهای دفاع مقدس گفت: اجرای کارهای هنری و سینمایی برای نشان دادن رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس مانند عملیات والفجر ۸ برای نسل جوان بسیار ضروری است.

وی در پایان گفت: انتظار داریم مدیریت فرهنگ کشور بر اساس مدل‌ها و نیازهای هر منطقه باشد تا شاهد نمود آن در بین مردم و جامعه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما