تازه های سایت

کد مطلب: 53095
6. خرداد 1402 - 7:41
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: خانه بسکتبال بانوان نهاوند با برتری بلامنازع مقابل نماینده تهران، ضمن کسب مقام سوم لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور به لیگ دسته اول کشور صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی با اعلام این خبر گفت: تیم خانه‌ بسکتبال نهاوند در مسابقه رده بندی مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران،  مقابل نماینده تهران تیم بانی نو صف آرایی نمودند که توانستند با اقتدار و با نتیجه ۷۶ بر ۳۵  به برتری برسند و علاوه بر کسب عنوان سوم کشور، برای اولین بار به لیگ‌دسته اول کشور صعود نمایند.

ویافزود: این موفقیت را مرهون زحمات مربیان و کادر فنی تیم ، بازیکنان و خانواده های آنها دانستند و از حمایتهای مدیر کل ورزش و جوانان استان،  نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی،  فرماندار شهرستان، مجمع خیرین ورزش و سایر خیرین شهرستان نهاوند دانستند .

جوانمردی بیان کرد: برای حضور تیم بسکتبال بانوان نهاوند در لیگ دسته اول کشور نیاز به برنامه ریزی مدون و حمایت مالی بیشتر می باشیم و در صورت تامین منابع مالی قطعا در  لیگ دسته اول کشور نیز دختران شایسته نهاوندی با این کادر فنی و بازیکنان شگفتی ساز خواهند شد.

دیدگاه شما