تازه های سایت

کد مطلب: 53077
4. خرداد 1402 - 18:06
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه باید از تهدیدها فرصت ساخت، گفت: هدف مامون این بود که می‌خواست وجهه امام رضا(ع) را خراب و به حکومت غاصبانه خود وجهه خوبی ببخشد اما امام(ع) این تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در جمع نمازگزاران مسجد محمدیه  نهاوند، ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار کرد: سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در تاریخ انقلاب نقطه عطفی بود.

وی با بیان اینکه باید از تهدیدها فرصت ساخت، افزود: هدف مامون از اینکه امام رضا(ع) را به خراسان و مرو آورد این بود که می‌خواست وجهه امام رضا(ع) را خراب کند و به حکومت غاصبانه خود وجهه خوبی ببخشد اما چون امام معصوم است این تهدید را تبدیل به فرصت کرد.

امام جمعه نهاوند گفت: امامزادگانی که در مسیر به ایران آمدند همه به واسطه دیدار امام رضا(ع) می‌آمدند که در ایران مدفون هستند و دهه کرامت به برکت وجود این بزرگواران به وجود آمد و ایران اسلامی مهد تشیع و محب انبیاء شد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت بلارقیب در دنیا  مطرح می‌شود، ابراز کرد: ضدانقلاب می‌خواست این اماکن مطهره در ایران را خراب کند و عربستان قبور ائمه بقیع را خراب کردند تمام آنها با مقاومت مردم برگشتند و با ایران همکاری کردند و این خیلی مهم است.

مغیثی عنوان کرد: امیدواریم این محبت اهل بیت(ع) زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) و حاکمیت جهان اسلام باشد و بتوانیم با وجود این پرچم محبت خود را به اهل بیت عصمت(ع) نشان دهیم و تا آخرین نفس در دفاع از انقلاب و نایب امام زمان(عج) جدی باشیم.

در ادامه با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و پرچم مطهر از خانواده شهید احمد ظفری تجلیل شد.

دیدگاه شما