تازه های سایت

کد مطلب: 53069
3. خرداد 1402 - 22:51

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار مهدی صدیق از فرماندهان دوران دفاع مقدس در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان نهاوند گفت: دشمنان همواره با ترفندها و اقدامات مختلف درصدد نابودی انقلاب اسلامی بودند ولی همیشه در مقابل اراده ملت ایران اسلامی شکست خوردند.

وی اظهار داشت: در ابتدای انقلاب، دشمنان با تجهیز و پشتیبانی از صدام، جنگ را بر کشور ما تحمیل کردند ولی ملت ما با دست خالی در مقابل دشمنان مردانه ایستادند و پیروز شدند.

صدیق افزود: آزادسازی خرمشهر کار بسیار بزرگ و نقطه عطفی در دفاع مقدس بود که در عملیات الی بیت المقدس توسط رزمندگان شجاع انجام شد و دستاورد بسیار بزرگی بود.

وی ادامه داد: در عملیات عظیم الی بیت المقدس ضربه های زیادی به دشمن وارد شد و رزمندگان غیور کشور حماسه ای فراموش نشدنی آفریدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما باید خرمشهرهای زیادی را آزاد کنیم و باید هوشیار باشیم چون دشمن همواره در حال توطئه است و می خواهند ما را نسبت به ارزش ها بی تفاوت کنند.

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی گفت: در برخی جاها مشکل داریم و باید ضعف ها را برطرف کنیم ولی باید بدانیم که دشمن در پی ناامید کردن مردم است و نمی خواهد پیشرفت های انقلاب اسلامی را ببینند.

صدیق در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی را در منطقه می بینید و دشمنان به خوبی از قدرت ما خبر دارند و مقاومت امروز در منطقه دست برتر را دارد و تعیین کننده است.

وی ادامه داد: امروز صهیونیست ها در درون سرزمین های اشغالی گیر افتاده اند و منزوی شده اند و این از دستاوردها انقلاب اسلامی و مقاومت است. این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: امروز شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و به یاری خدا خرمشهر های دیگر را هم آزاد می کنیم و راه شهدا را ادامه می دهیم.

دیدگاه شما