تازه های سایت

کد مطلب: 53024
29. ارديبهشت 1402 - 14:13
امام جمعه نهاوند گفت: نیروی جوان و پویا برای آینده کشور ضروری است و باید به این امر اهمیت داده شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: همانطور که امام راحل فرمود مردم تحمل شکست انقلاب را ندارند چون باور دارند که این انقلاب باید زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) باشد. 

وی اظهار داشت: مردم در طول این سال ها حوادث مختلفی را پشت سر گذاشتند که جنگ تحمیلی و فتنه گروهک ها و منافقین، فتنه ۷۸ و ۸۸ و اتفاقات سال گذشته از جمله این حوادث هستند که مردم از این ها سربلند بیرون آمدند. 

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه ها افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ تلاش برای جوانی جمعیت از ضروری‌ترین فرائض امروز است و اگر با همین روال فرزند آوری و ازدواج پیش برویم درسال های آینده نیروی جوانی نخواهیم داشت و اکثر جمعیت را سالمندان تشکیل می دهند. 

وی ادامه داد: نیروی جوان و پویا برای آینده کشور ضروری است و باید به این امر اهمیت داده شود. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: تسلیم شدن در برابر استکبار و آمریکا هزینه اش از مقاومت بیشتر است و امروز می بینیم که مقاومت ثمره داده است. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به ماموریت اخیر نیروی دریایی ارتش عنوان کرد: ناوگروه نیروی دریایی ارتش دور دنیا را برای اولین بار طی کرد و عملا نشان داد که از چه قدرتی برخوردار است.

  امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان به خوبی از این قدرت خبر دارند و این پیشرفت ها و تجهیزات نیروی دریایی توسط جوانان همین کشور ساخته شده است که مایه افتخار است. 

وی در بخش دیگری از خطبه ها بیان کرد: امیدواریم در دهه کرامت برنامه های فرهنگی خوبی توسط نهادهای شهرستان انجام شود. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش پایانی خطبه ها گفت: از همه مردم شهید پرور نهاوند برای استقبال و تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید احمد ظفری که پس از ۴۱ سال به نهاوند بازگشت، تشکر می کنیم.

دیدگاه شما