تازه های سایت

کد مطلب: 53008
27. ارديبهشت 1402 - 9:27
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار نهاوند ساماندهی دستفروشان و سد معبر را یکی از اسفناک‌ترین معضلات شهر نهاوند دانست و گفت: سد معبر و سیمای ناخوشایند آن در شهر بدترین شرایط را به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در اولین جلسه شورای ترافیک شهرستان در سال جاری اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در شورای ترافیک مطرح شده است تعیین محدوده و حریم شهری و ارائه خدمات به این محدوده‌ها و حریم‌ها است.

وی گفت: راهداری و شهرداری مصوبات شورای ترافیک را به هم پاس ندهند و محدوده و حریم‌ها تعیین تکلیف شوند که مربوط به کدام بخش است تا خدمات‌رسانی به این قسمت‌ها بهتر انجام شود .

معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار نهاوند در ادامه ساماندهی دستفروشان و سد معبر را یکی از اسفناک‌ترین معضلات شهر نهاوند دانست و بیان کرد: سد معبر و سیمای ناخوشایند آن در شهر که بدترین شرایط را به وجود آورده، معتقدیم شهرداری کار را رها کرده و نظارت هم نمی‌کند و نیازمند یک برنامه اجرایی و اقدام نتیجه‌بخش است، چراکه اعمال جرائم هم دیگر کارایی ندارد و باید راهکار جدید اجرا شود و این مسئله باید تعیین تکلیف شود ‌.

وی افزود: در خیابان ۱۷شهریور با حضور خودروهای میوه فروش، تصرف خیابان به اوج خود رسیده و صدای نارضایتی مردم را در اغلب نقاط شهر به دلیل بی نظمی و تشدید ترافیک بلند کرده است.

سلگی در ادامه در خصوص حفاری‌های دفع آب‌های سطحی شهر نهاوند اظهار کرد: سال گذشته حفاری‌ها با همکاری دستگاه‌های خدمات رسانی به خوبی انجام شد، خیابان مهدیه نیز که به حال خود رها شده و نارضایتی مردم از این خیابان زیاد است به بیش از ۶ میلیارد تومان هزینه برای حفاری دفع فاضلاب‌های سطحی نیاز دارد که در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال این کار انجام خواهد شد .

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک برای اجرای پروژه فاضلاب شهری نهاوند از یکم خرداد ماه مسیر  میدان امام از سمت پیراپزشکی تا ابتدای بلوار شهید بهشتی به سمت میدان امام (ره) مسدود و مسیر جایگزین هم در فاز اول بلوار ولیعصر و بعثت ‌فاز دوم هم به خیابان رسالت هدایت خواهند شد و ترددهای اضطراری از جمله سوخت رسانی به جایگاه ولیعصر هم با هماهنگی راهور صورت خواهد گرفت.

معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار نهاوند در خاتمه با بیان اینکه برخی شهروندان از پرداخت نشدن باقیمانده مبلغ کرایه به بهانه نداشتن پول خُرد توسط راننده ها گلایه‌مند هستند، از تجهیز تاکسی های درون شهری به کارتخوان و خواستار اجرای مقدمات و اقدامات مربوط به این موضوع توسط تاکسیرانی شد.

دیدگاه شما