تازه های سایت

کد مطلب: 52981
24. ارديبهشت 1402 - 8:16
معاون فرماندار نهاوند گفت: توجه به جایگاه اصلی دختران و زنان جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی معاون فرماندار نهاوند در کارگروه جوانی جمعیت شهرستان نهاوند که با حضور رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: شرایط جامعه امروز به نحوی تغییر پیدا کرده که دیگر با سخنرانی و همایش نمی‌توان برای موضوع مهمی همچون جوانی جمعیت کاری انجام داد.

وی برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و تبیینی دراین‌خصوص بین جوانان را یکی از راهکارهای تحقق این مهم عنوان کرد و گفت: متأسفانه در سال‌های اخیر برنامه‌ریزی‌های فرهنگی به سمتی حرکت کرد که جامعه روستایی در زمینه‌های مختلف اجتماعی نادیده گرفته شد و همین امر موجب رخنه‌کردن فرهنگ غلط غربی در همه مناطق حتی روستاها شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند، ادامه داد: امروز دستگاه‌های متولی وظیفه دارند در بحث موضوعات فرهنگی، اجتماعی، خانواده و غیره در روستاها ورود کنند و توجه بیش‌ازپیش به این مسئله داشته باشند.

وی گفت: نگاه مقطعی به برنامه‌ها و موارد مهمی همچون جوانی جمعیت آفت بسیار بزرگی است که می‌تواند کل طرح را به چالش بکشاند؛ لذا متولیان امر باید علاوه بر این یک هفته برای یک سال و یا حداقل ۶ ماه نقشه راه ترسیم کنند تا بدانند از کجا به کجا رسیده‌اند و اقداماتی که انجام داده‌اند چه نتیجه‌ای داشته است.

کیانی با بیان اینکه در بحث تسهیلات و خدمات اجتماعی برای موضوع جوانی جمعیت باید اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در شهرستان انجام شود، گفت اصحاب رسانه در این زمینه باید یاری گر متولیان فرهنگی باشند.

توجه به جایگاه اصلی دختران و زنان جامعه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند

«شهروز کیانی» در جلسه هماهنگی جشن روز دختر با رویکرد هویت‌سازی برای دختر ایرانی اظهارکرد: باتوجه‌به هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند در حوزه زنان و دختران کشور، برگزاری مراسم روز دختر باید باشکوه‌تر و با ایجاد شور و نشاط بیشتر برگزار شود.

وی با تأکید بر فرهنگ دیرینه اسلام در تکریم دختران و زنان، گفت: مناسبت‌های مختلف می‌تواند بهترین عامل برای تبیین جایگاه ارزشمند دختران و زنان باشد تا دیگر دشمنان اجازه مطرح‌کردن موضوعات فمینیستی باهدف آسیب رساندن به این قشر را نداشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری نهاوند با بیان اینکه تنها نباید به برگزاری برنامه‌محوری روز دختر بسنده کرد، افزود: ایجاد شوروشوق در فضاهای شهری با اهدای هدایا به دختران می‌تواند رویکرد اصلی قلمداد شود.

وی بر تشکیل سه کمیته برگزاری، رسانه و کمیته محتوایی را در راستای اجرای بهتر برنامه‌های روز دختر تأکید کرد.

دیدگاه شما