تازه های سایت

کد مطلب: 52946
19. ارديبهشت 1402 - 7:49
سرپرست شرکت پخش فراوردهای نفتی نهاوند گفت: متقاضیان برای دریافت کپسول گاز باید در سامانه "سدف" ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، تعداد زیادی از همشهریان نهاوندی در پیام هایی از کمبود کپسول گاز در نهاوند گلایه دارند و خواستار پیگیری این مشکل توسط مسئولان شدند.

شهروندان میگویند؛ چند وقتی است که کپسول گاز در نهاوند کمیاب شده اگه جایی هم هست با قیمت بالای پنجاه هزار تومان میفروشند.

بعضی از مشاغلی هم که نیازمند کپسول گاز هستند از این کمبود گلایه دارند.

مشکلات به وجود آمده در توزیع کپسول های گاز و نارضایتی مردم موجب شد سرپرست شرکت فرآوردهای نفتی نهاوند در این خصوص توضیحاتی ارائه کند.

غلامرضا بیات در این خصوص گفت: قانون این است که مردم باید از یک نوع فرآوردهای نفتی استفاده کنند.

وی افزود: افرادی که اشتراک گاز شهری ندارند و یا مجوز و پروانه کسبی دارند که استفاده از کپسول گاز برای آنها ضروری است می توانند در سامانه سدف ثبت نام کنند و سهمیه کپسول گاز خود را دریافت کنند.

بیات گفت: افرادی هم که شغل آنها به گونه ای است که به کپسول گاز نیاز دارند اما مجوز یا پروانه صنفی ندارند باید به اداره صمت مراجعه و در سامانه اصناف ایرانیان ثبت نام کنند پس از دریافت کد موقت در سامانه سدف ثبت نام کنند.

سرپرست شرکت فرآوردهای نفتی نهاوند با بیان اینکه ۱۷ عامل توزیع کپسول گاز در سطح شهرستان وجود دارد، گفت: در تهیه و توزیع کپسول گاز مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد، فقط فرایند دریافت الکترونیکی شده است.

دیدگاه شما