تازه های سایت

کد مطلب: 52525
26. اسفند 1401 - 14:33
اخرین نماز جمعه شهرستان نهاوند در سال 1401 به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: همه دشمنان هرکاری در طول این سال ها توانستند انجام دادند از فتنه منافقین، جنگ تحمیلی، تهدیدها، تحریم ها و فتنه های مختلف را به راه انداخته اند ولی به اهدافشان نرسیدند.

وی اظهار داشت: با این همه دشمنی اما کشور قدرتمند شده و در مقابل این نقشه ها و توطئه ها قدرت ایران اسلامی بیشتر شده است و مردم همیشه دشمنان را ناامید کرده اند.

امام جمعه نهاوند افزود: دشمن ما را یک روز آرام نگذاشته است و در این شرایط وضعیت دشمنان را امروز می بینیم که منطقه در چه وضعیتی است و اتفاقات اخیر و توافقات کشورهای منطقه باعث عصبانیت دشمنان شده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی در اوج اقتدار دفاعی و نظامی و امنیتی قرار دارد و صهیونیست‌ها و دشمنان هم در موضع ضعف قرار دارند و از درون در حال فروپاشی هستند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: جبهه مقاومت در منطقه امروز قدرتمند است و در داخل سرزمین های اشغالی نیز وضعیتی را ایجاد کرده است که صهیونیست ها نمی توانند امنیت خودشان را تامین می کنند.

وی افزود: آمریکا بسیار ضعیف شده است و به دلیل وجود محور مقاومت امروز می بینیم که آمریکا در منطقه کاری نمی تواند بکند و ذلیل شده است.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: امسال بهار قرآن و بهار طبیعت با هم مقارن شده اند و باید از این فرصت استفاده شود و انسان بتواند شرایط خود را تغییر دهد و به سوی خوبی ها حرکت کند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها خطاب به مسئولان گفت: در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز خواهش ما این است و مردم هم به ما گفتنه اند که نظارت بر بازار و تامین مایحتاج مردم فراموش نشود مثلا در این ایام تعداد نانوایی ها کم می شود و مردم به درد سر می افتند.

حجت الاسلام مغیثی افزود: برخی نهادها و ادارات شیفت کاری دارند در این ایام ولی بعضا مثلا مراکز درمانی آمادگی لازم را ندارند که رفع این مشکلات مطالبه مردم است.

دیدگاه شما