تازه های سایت

کد مطلب: 52524
25. اسفند 1401 - 11:31
فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۱۴۰ نفر از بسیجیان خواهر و برادر این شهرستان به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در‌ گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در اسفندماه دومین کاروان راهیان نور در قالب ۳ دستگاه اتوبوس به تعداد ۱۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در اولین مرحله اعزام در اسفند ماه همچنین ۴۰ نفر از دانشجویان شهرستان نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده بودند.

مختاری افزود: امسال سپاه ناحیه نهاوند به حمدالله در ۵ مرحله موفق به اعزام ۶۰۰ نفر از خواهران و برادران و بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور شده است.

وی ادامه داد: زائران در این مرحله از  مناطق  عملیاتی کربلای ۵، والفجر ۸‌، شلمچه و طلاییه بازدید می کنند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: این‌ مناطق محل معراج شهدا هستند؛ جایی که روح پاک شهدا هم حضور دارند و هم ناظر هستند و مطمئنا حضور بسیجیان در این مناطق در راستای جهاد تبیین و آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت بوده و باعث تقویت بنیه اعتقادی آنها خواهد شد.

وی به بسیجیان و زائرین توصیه کرد که با بصیرت و شناخت کامل به این سفر بروند که از  این سفر یک ره توشه ای معنوی با خود همراه آورده و به عنوان یک سفیر و عمار نکات معنوی و برداشت های خوب خود را به اطرافیان منتقل نمایند.

مختاری در پایان گفت: زائرین سفر راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور به مدت ۴ روز بازدید خواهند کرد.

دیدگاه شما