تازه های سایت

کد مطلب: 52515
28. اسفند 1401 - 23:08
کارشناس هواشناسی استان همدان از پیش بینی بارش خفیف باران طی امروز و فردا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح اله زاهدی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی استان، اظهار کرد:ضمن پیش بینی بارش خفیف باران طی امروز و فردا از دوشنبه شب یکم فرودین ماه ۱۴۰۲ تا صبح پنج شنبه سوم فرودین ماه ۱۴۰۲ با تقویت سامانه بارشی در برخی ساعات بارش باران  با احتمال رعدوبرق و در مناطق مرتفع استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال رعد و برق و وزش باد شدید موقت نیز در برخی از نقاط استان وجود داشته و به دلیل رگباری بودن بارش‌ها آبگرفتگی موقت معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در مناطقی از شمال استان وجود دارد.

زاهدی خاطر نشان کرد: با توجه به احتمال سیلابی شدن موقت مسیل‌ها به ویژه در مناطق شمال استان و نیز احتمال برخورد صاعقه از اسکان در حواشی رودخانه‌ها و تردد در ارتفاعات و انجام کوهنوردی طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه توسط شهروندان استان همدان اجتناب شود.

وی ادامه داد: همدان ،اسدآباد ،بهار ،تویسرکان ،درگزین (کرفس)،فامنین، کبودراهنگ(گل تپه) ،ملایر و نهاوند از جمله مناطق تحت تاثیر در  وضعیت هشدار زرد خواهند بود.

هشدار سطح زرد هواشناسی استان همدان

« بارش باران، در مناطق مرتفع بارش برف، احتمال رعد و برق و باد شدید موقت»

 بر اساس این اطلاعیه؛ ضمن پیش بینی بارش خفیف باران طی امروز و فردا از دوشنبه شب تا صبح پنج شنبه با تقویت سامانه بارشی در برخی ساعات بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف با احتمال رعدوبرق و وزش باد شدید موقت، بویژه در مناطق شمالی استان همدان پیش بینی می شود.

دیدگاه شما