تازه های سایت

کد مطلب: 52498
23. اسفند 1401 - 12:29

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری نهاوند از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز چهارشنبه سوری و پنج شنبه آخرسال خبر داد و گفت: تصمیم‌هایی برای به حداقل رساندن ترافیک شهری در آیین چهارشنبه سوری در نظر گرفته شده و شهروندان هم باید از تردد و تجمع غیرضروری پرهیز کنند.

شهروز کیانی اظهار داشت: مردم از برگزاری آیین چهارشنبه‌سوری پرخطر اجتناب کنند تا از حوادث احتمالی در امان بمانند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه همکاری خوبی در اجرای توصیه های مسوولان برای جلوگیری از حوادث پیش رو داشته اند گفت: این مشارکت و همراهی باید در آخرین چهارشنبه امسال هم مستمر باشد.

کیانی با بیان اینکه، حضور مردم و به ویژه جوانان در آتش بازی چهارشنبه سوری همیشه نهی شده است در حالیکه برنامه جایگزینی برای آن ارایه نشده است، افزود: وظیفه دستگاه‌های فرهنگی است که برنامه‌های جایگزین متناسب با سنت و دین و شرایط جامعه و با هدف کاهش آسیب و خطر برای جوانان پیش بینی کنند و اجرایی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه آموزش و پیشگیری بهترین راه مقابله با حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری است، افزود: اطلاع رسانی و استفاده حداکثری از برنامه شاد ویژه دانش آموزان و ظرفیت های رسانه ها و فضای مجازی در جهت آگاه سازی اقشار جمعی علی الخصوص گروههای هدف ( جوانان و نوجوانان) از موثرترین راههای پیشگیری حوادث احتمالی چهارشنبه سوری است.

دیدگاه شما