تازه های سایت

کد مطلب: 52495
21. اسفند 1401 - 18:29
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از کسب مدال نقره مسابقات کشتی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه توسط محمد محمدی سروش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی گفت : محمد محمدی سروش کشتی گیر نهاوندی وزن ۵۷ کیلو گرم در مسابقات کشتی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه  که در شهر  بیشکک کشور  قرقیزستان برگزار شد موفق به کسب مدال نقره این مسابقات شد.

جوانمردی افزود: درخشش محمد محمدی سروش  مسابقات آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان۲۰۲۳ قرقیزستان،  شعف و شادمانی ملت عزیز ایران بویژه همشهریان عزیز و خانواده بزرگ ورزش  را دوچندان کرد. 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند عنوان کرد : مدال نقره کشتی ناشنوایان مسابقات آسیا و اقیانوسیه توسط محمد محمدی سروش، یازدهمین مدال دلاورمردان و شیرزنان نهاوندی در میادین  مختلف جهانی و آسیایی در سال‌ ۱۴۰۱ می باشد که کسب این تعداد مدال در طول مدت یکسال در تاریخ ورزش شهرستان نهاوند بی سابقه بوده است. 

جوانمردی در پایان ضمن تبریک این موفقیت بزرگ و همچنین کسب مدال برنز ‌ محمد مهدی خزایی پرند  کشتی گیر دلاور فیروزانی در کشتی فرنگی این دوره از مسابقات را به عموم همشهریان و جامعه بزرگ ورزش نهاوند ؛ از تمامی عوامل این موفقیت خصوصا خانواده ها ،مربیان زحمت کش این کشتی گیران  و حمایت‌های مالی و معنوی آقای احمدوند فرماندار ، آقای شهبازی  نماینده  ، آقای حقیقی مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر و تشکر کرد.

دیدگاه شما