تازه های سایت

کد مطلب: 52171
16. بهمن 1401 - 8:37
به مناسبت ایام دهه فجر مراسم افتتاحیه اکران های سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، این مراسم گرامیداشت سردار جبهه فرهنگی نادر طالب زاده با حضور احمدوند فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، جمعی از مسئولین و مردم و ایمان گودرزی پژوهشگر و مستند ساز ارزشی و با اکران فیلم مستند دختر لر در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم از چند خانواده معظم شهدا و سفیران حیات (اهدای عضو) تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از چند تن از پاسداران سپاه ناحیه نهاوند به جهت حمایت از سپاه پاسداران در مقابله با تحریم سپاه تجلیل شد.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: برگزاری جشنواره عمار یکی از اقدامات بسیار خوب فرهنگی و هنری است و باید گسترش یابد.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف پیشرفت های زیادی داشته است که باید با زبان هنر این پیشرفت ها و دستاوردها بیان شود.

امام جمعه نهاوند افزود: وظیفه همه مسئولان خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آنها است چون این مردم شایسته بهترین ها هستند و همواره پشتیبان انقلاب هستند.

ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: جهاد تبیین امروز ضروری و واجب است و با توجه به دشمنی همه جانبه دشمنان بر علیه کشور، بیش از پیش اهمیت دارد.

وی بیان کرد: جشنواره فیلم عمار با توجه به مردمی بودن و پرداختن به سوژه های مردمی مورد استقبال قرار گرفته است و نهاوند نیز خوشبختانه با تلاش های این مجموعه جز برترین های اکران در کشور است.

فرماندار نهاوند افزود: اکران های مردمی فیلم عمار در راستای جهاد تبیین است و با توجه به نمایش در همه جا فرصت خوبی برای بیان دستاوردها و پرداختن به سوژه های بومی است.

دیدگاه شما