تازه های سایت

کد مطلب: 52168
15. بهمن 1401 - 19:17
استاندار همدان در ادامه سفر خود به نهاوند در جشن انقلاب روستای زرامین سفلی و شهرداری شهر برزول حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به همت کمیته روستایی عشایری ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند جشن ۴۴مین سالگرد پیروزی انقلاب و میلاد حضرت علی (ع) در روستای زرامین سفلی و با حضور استاندار و سایر مسئولین استانی و شهرستانی و آحاد مردم برگزار شد.

استاندار همدان همچنین در ادامه سفر یک روزه به شهرستان نهاوند و حضور در برنامه ها‌ و افتتاحیه های پروژه های دهه فجر در شهرداری برزول در جمع خانواده های شهدا ، اعضای مرکز نیکوکاری ، اعضای شورای شهر و شهردار برزول حضور یافت.

استاندار همدان گفت؛ هفته گذشته به همراه شهرداران ۳۲شهر استان در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پیگیر جذب ماشین آلات، قیر و سایر اعتبارات برای شهرداری های استان بودیم و اعلام کردیم به تناسب نیاز ها این اعتبارات و امکانات برای شهرداری های کم برخوردار توزیع عادلانه شود.

وی درباره مسکن مهر شهرهای برزول گیان و فیروزان هم از انجام برخی پیگیری ها خبر داد گفت؛ مسکن مهر شهر برزول که مربوط به سالها پیش بوده و نیمه کاره رها شده است ، مقرر شد با پیگیری های شهردار برزول و قیمت کارشناسی در قالب نهضت ملی مسکن واگذار شود و بزودی وارد ریل اجرایی خواهد شد.

قاسمی فرزاد در پاسخ به اقدامات مرکز نیکوکاری شهر برزول هم گفت؛ این مرکز بیش از ۴میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان برای تهیه جهیزیه، بهداشت و درمان، اشتغال و کمک به نیازمندان اقدام کرده است که جای قدردانی دارد.

 

دیدگاه شما