تازه های سایت

کد مطلب: 52165
15. بهمن 1401 - 19:07
به مناسبت دهه فجر ۷ طرح مخابراتی در نهاوند به بهره برداری رسید و چندین برنامه فرهنگی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور امام جمعه، احمدوند فرماندار، معاونین فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برنامه‌های فرهنگی و بهره برداری از طرح های مخابراتی انجام شد.

غبار روبی گلزار شهدای شهرستان نهاوند توسط مسئولان و برگزاری نشست بصیرتی و معرفی دستاوردهای ۴۴ ساله پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از جمله برنامه های فرهنگی این روز در نهاوند بود.

برگزاری مراسم رونمایی از پادپخش آوای پایداری و بازنمایی واقعیت های امیدبخش با محوریت کتاب و کتابخوانی در سالن شهدای فرمانداری از دیگر برنامه های امروز بود.

در این جلسه همچنین رونمایی از دو طرح خلاقانه فضای مجازی در راستای جهاد تبیین انجام شد که شامل دو برنامه کاربردی جهاد دانایی و پاد پخش آوای پایداری بود.

افتتاح  ۷ طرح مخابراتی در شهرستان نهاوند

این طرح ها شامل سایت جدید شهر نهاوند، تغییر تکنولوژی سایت های شهید غفاری و دهفول( تبدیل به 4G  و 3G )، ارتقا سایت فارسبان و رزینی، محمودیه، اینترنت پر سرعت پورت ۳۲ شهرک و پورت ۱۶ کفراش و شهرک صنعتی بودند.

اعتبار این طرح ها ۶/۵ میلیارد تومان بود که در ۸ منطقه شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

برگزاری جلسه مشترک انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند با محوریت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر و برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مجموعه کشت و صنعت خزل کارخانه روغن نگین و تجلیل از ۲۸ کارگر نمونه به مناسبت روز پدر از دیگر برنامه های فرهنگی امروز بود.

همچنین جمعی از مسئولان شهرستان دیدار صمیمی با خانواده های شهدا و جانبازان روستای ازنهری و گنبد کبود نهاوند داشتند.

دیدگاه شما