تازه های سایت

کد مطلب: 52163
15. بهمن 1401 - 18:58
بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان، دکتر مجذوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، احمدوند فرماندار، حجت الاسلام مغیثی امام جمعه، معاونین فرماندار و بخشداران افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکب با تبریک میلاد امام علی (ع) گفت: بهره برداری از بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با ۱۹ تخت افزایش ۱۰۰ درصدی تعداد تخت های دیالیز شهرستان نهاوند را موجب می‌شود.

محمدمهدی مجذوبی اظهار کرد: هم اکنون به ازای ۲.۷ بیمار یک تخت دیالیز وجود دارد که یکی از بهترین شاخصهای استان را به خود اختصاص داده است.

وی افرود: در استان همدان تعداد ۱۷۵ تخت دیالیز وجود دارد و به ازای هر چهار بیمار یک تخت موجود است که این رقم منطبق بر شاخص وزارتی است.

وی افزود: در ۱۵ ماه گذشته بهبود مراکز دیالیز و تجهیز آن مورد توجه بوده و تعداد تخت های دیالیز در این مدت ۱۰ درصد افزایش داشته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار کرد: این مجموعه با اعتباری افزون بر ۶۳ میلیارد تومان در بیمارستان شهید قدوسی شهرستان نهاوند افتتاح و به بهره برداری رسید.

 غلامرضا متین افزود: سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش تجهیزات و دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بخش عمرانی هزینه شده است که جمعاً ۶۳ میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است که مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ تومان را خیرین نهاوند پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: بخش دیالیز بیمارستان شهید قدوسی شهرستان نهاوند به همت بازماندگان شهرام و شاهین ناظمی پور و با مشارکت مهرداد الفت بهره‌برداری شد و در این مجموعه ۱۸ تخت دیالیز داخل بخشی و یک تخت دیالیز ایزوله وجود دارد.

دیدگاه شما