تازه های سایت

کد مطلب: 52162
14. بهمن 1401 - 14:30
نماز جمعه این هفته نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه بود و همه مردم زیر پرچم ولایت پیروز شدند و همین حفظ وحدت باعث ماندگاری و تداوم حرکت انقلاب است. 

وی اظهار داشت: امروز جنگ ما با دشمن فرهنگی و اقتصادی است و تولید کنندگان در خط مقدم این مبارزه هستند.

  امام جمعه نهاوند افزود: پیشرفت های انقلاب اسلامی بسیار بزرگ بوده است و در همین نهاوند روستایی بدون آب برق و گاز نداریم و این خیلی مهم است. 

وی بیان داشت: ایران باید قوی شود و دشمنان از ایران قوی می ترسند و برای جلوگیری از پیشرفت هر کاری بتوانند می کنند. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: با وجود اینکه یک‌ روز کشور ما را آرام نگذاشتند و مدام تحریم و تهدید کردند ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است و دشمنان مستاصل شده اند. 

وی ادامه داد: دشمن به هم ریخته است و اقداماتی مانند اهانت به قرآن و تروریستی خواندن سپاه و تهدید و تحریم می کنند ولی می دانند امروز ایران اسلامی قوی شده است و دیگر مانند گذشته نیست. 

امام جمعه نهاوند افزود: امروز در عرصه های مختلف پیشرفت کردیم و دشمنان از این پیشرفت ها عصبانی و حیرت زده شده اند و به همین دلیل برای توقف حرکت کشور برنامه ریزی می کنند. 

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: امروز در منطقه مقاومت دست برتر را دارد و صهیونیست‌ها می دانند اگر اقدامی بکنند باید منتظر پاسخ محکم محور مقاومت باشند که نمونه ای از این اقدام را در هفته اخیر توسط مقاومت فلسطین مشاهده کردیم. 

وی در بخش پایانی خطبه ها گفت: در دهه فجر فرصت خوبی برای حضور مسئولان در مساجد و شرکت در جشن های انقلاب و بیان دستاوردها و حل کردن مشکلات مردم است.

دیدگاه شما