تازه های سایت

کد مطلب: 51423
26. آبان 1401 - 8:40
در این جلسه که با حضور مدیران ادارات راهداری، هلال احمر و پلیس راه سه شهرستان برگزار شد بر لزوم ایجاد تعامل، همکاری و هماهنگی بین دستگاه های ارائه دهنده خدمات زمستانی تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه مدیریت بحران با موضوع اقدامات زمستانه با حضورسلگی معاون عمرانی وبرنامه ریزی فرمانداری نهاوندراهداری و حمل و نقل جاده ای . جمعیت هلال احمر و پلیس راه شهرستان های نورآباد ،بروجرد و نهاوند در محل سالن جلسات فرمانداری نهاوند برگزار شد.

با توجه به اینکه گردنه گاماسیاب  و محور نهاوند به نورآباد یکی از نقاط حادثه خیز  شهرستان می‌باشد و بویژه درمواقع بارش برف به سختی قابل تردد خواهد بود لازم است هماهنگی لازم بین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای نهاوند و دلفان جهت برف روبی و بازگشایی محور مذکور صورت گیرد.

چنانچه در بعضی مواقع از جمله برف و کولاک مشاهده میشود که پلیس راه نهاوند اقدام به مسدود نمودن جاده و ممانعت از تردد خودروها مینماید ولیکن شهرستان مقابل جاده باز است که بدلیل عدم هماهنگی مشکلاتی را برای مسافران ایجاد خواهد نمود.

یکی از نقاطی که ما هر ساله در بحث برف روبی و پاک کردن جاده با مشکل مواجه هستیم  محور حدفاصل نهاوند و بروجرد است که مسافرین را با مشکل مواجه می‌کند.

موضوع ادامه عملیات چهار خطه کردن محور بروجرد تا سه راهی از مطالبات بحق مردم است که حوزه نهاوند به اتمام رسیده و لازم است مسولین بروجرد نیز در این خصوص تسریع بعمل آورند.

با توجه به اینکه محور نهاوند به بروجرد پر ترددترین محور شهرستان است و در واقع نقطه اتصال غرب به جنوب کشور است و مسافرین استانهای کرمانشاه و ایلام و ... از این محور تردد دارند لازم است توجه بیشتری از طرف شهرستان بروجرد صورت گیرد.

در بحث خدمات دهی پایگاههای امداد و نجات جاده ای و اورژانس ۱۱۵ نیز این موضوع مدنظر است که این دستگاهها و امدادگران عزیز جهت خدمات رسانی حد و مرز نمی شناسند ولیکن به منظور ارایه خدمات مطلوبتر  سطح همکاری ها را بالا ببرند.

دیدگاه شما