تازه های سایت

کد مطلب: 50961
27. شهريور 1401 - 8:58
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند گفت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و تشریح فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، شهروز کیانی در جلسه هماهنگی و پشتیبانی برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: دشمن درصدد ایجاد توطئه است و این وظیفه همه ما است که با اجرای برنامه های مختلف در حوزه دفاع مقدس این نقشه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای جهاد تبیین و ترویج و بسط فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان است.

کیانی افزود: دشمن از هر فرصتی استفاده می کند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزند و این وظیفه ی ماست که اجازه چنین کاری را به آنها ندهیم.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند در ادامه گفت: باید از ظرفیت کتابخانه های عمومی شهرستان در برنامه های هفته دفاع مقدس استفاده شود.

وی اظهار داشت: کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند به مناسبت هفته دفاع مقدس رونمایی از کتاب جلال را در برنامه خود داشت که این کتاب گذری بر زندگی شهید جلال قربانی است.

کیانی با اشاره به اینکه آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی مقارن هستند، گفت: برنامه های این هفته باید با محوریت جوانان باشد.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: زنگ مقاومت دوم مهر ماه همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی در مدارس شهرستان به صدا در می آید.

وی افزود: هرچه بیشتر نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان دفاع مقدس آشنا شوند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقاوم تر خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار نهاوند در ادامه گفت: رزمایش جهاد تبیین در فضای مجازی در این هفته نیاز است تا جوانان بیشتر با حال و هوای دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

کیانی در پایان گفت: مدیران در این ایام باید پای کار باشند و بخشداران و دهیاران تلاش کنند و از ظرفیت این عزیزان در بخش های مختلف شهرستان استفاده شود.

دیدگاه شما