تازه های سایت

کد مطلب: 50663
19. مرداد 1401 - 11:23
نماینده نهاوند در مجلس از سفر وزیر ورزش و جوانان و وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برای بررسی مشکلات این حوزه ها در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی در مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه D فوتبال آسیا از سفر وزیر ورزش در هفته دولت به نهاوند خبر داد.

 مراسم مربیگری D فوتبال آسیا که برای اولین بار در شهرستان نهاوند برگزار شد با حضور تعدادی از مربیان شاغل در فوتبال شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم شمس رئیس هیئت فوتبال شهرستان ضمن تشکر از حضور نماینده نهاوند و حمایت های وی از فوتبال و ورزش شهرستان خواستار حمایت بیشتر از نظر سخت افزاری از فوتبال نهاوند شد.

بازسازی و چمن استادیوم شهید فرزاد سلیمانیان مهم ترین خواسته فوتبالیست ها و مربیان نهاوندی از شهبازی بود.

نماینده نهاوند طی سخنانی ضمن اعلام حمایت کامل از ورزش شهرستان و لزوم حمایت در این زمینه که منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می‌شود از دعوت سجادی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان در هفته دولت خبر داد.

شهبازی گفت: در این سفر مشکلات حوزه ورزش نهاوند بررسی می شود و همچنین کلنگ زنی چمن استادیوم سلیمانیان توسط وزیر ورزش انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان نهاوند همچنین گفت: طی دعوت رسمی از عزّت الله ضرغامی وزیر میراث‌ فرهنگی و گردشگری، نهاوند در هفته دولت میزبان وی خواهد بود.

وی افزود: البته قرار بود ضرغامی در سفر ریاست جمهوری در نهاوند حضور یابند که بخاطر شرایط ایجاد شده و حضور دو وزیر و چند معاون وزیر در شهرستان سفر وی به هفته دولت موکول شد.

شهبازی اظهار داشت: ساماندهی بافت های فرسوده منجمله منطقه دو خواهران، پیگیری رسیدگی به ظرفیت ها و پتانسیل گردشگری و میراث فرهنگی و تاریخی نهاوند از جمله مسائلی است که در این سفر بررسی می شود.

وی ادامه داد: سامان‌ دهی طرح های گردشگری و سراب های شهرستان، پیگیری دریافت اعتبار برای این حوزه و بررسی سایر موارد دیگر از اهداف این سفر می باشد.

 شهبازی در پایان گفت: با توجه به ظرفیت‌های فراوان شهرستان در حوزه های گردشگری و میراث فرهنگی این سفر می تواند نقطه عطفی برای شهرستان باشد.

دیدگاه شما