تازه های سایت

کد مطلب: 50542
6. مرداد 1401 - 14:12
بزرگترین کارخانه تولید انواع نهاده های دامی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در نهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، همزمان با سفر هیئت دولت به استان همدان ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی برای بررسی مشکلات بخش کشاورزی به نهاوند سفر کرد.

 در سفر وزیر جهاد کشاورزی به نهاوند فاز دوم بزرگ‌ترین تولید کننده انواع نهاده های دامی و طرح توسعه شرکت دانه های غرب کشور افتتاح شد.

این واحد با ظرفیت تولید ۱۵۰ هزار تن انواع  نهاده در سال و با اشتغال زایی ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بهره برداری رسید.

سرمایه گذاری این طرح ۲ هزار میلیارد ریال و عملیات شروع آن سال ۹۷ شروع شده است.

ساداتی نژاد در این مراسم گفت: تا امروز ۴۹ هزار میلیارد تومان بابت مطالبات کشاورزان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: این روند ادامه دارد و بقیه مطالبات هم هفته آینده با سرعت بیشتری پرداخت خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: تولید خوراک دام به عنوان یکی از سیاست های حمایت از تولید است و ۱۹ درصد واردات این حوزه کاهش یافته است.

شرکت دانه های غرب نهاوند با بیش از چهار دهه فعالیت در عرصه تولید و توزیع خوراک و کنسانتره دام و طیور شرکت دانه های غرب نهاوند یکی از شرکت های پیشرو در صنعت دام و طیور در غرب کشور می باشد.

 این شرکت با ارزیابی تکنولوژی های مدرن و پیشرفته های نو به وجود آمده در صنعت فرآوری خوراک دام و طیور و آبزیان اقدام به احداث یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین خطوط تولید و فرآوری خوراک آماده کنسانتره و مکمل های ریز مغذی برای گروه های مختلف دام و طیور و آبزیان در استان همدان و شهرستان نهاوند کرده است.

شرکت دانه های غرب نهاوند با تکیه بر دانش بومی و متخصصین مجرب تغذیه دام و طیور کشور و نیز با استفاده از فناوری ها و دستگاه های روز دنیا اقدام به توسعه و تولید ریمیکس های معدنی و ویتامین‌های  کنسانتره های مختلف در استانداردهای جهانی و بر اساس نیازهای مناطق مختلف کشور جهت نیل به حداکثر راندمان تولید در مزارع پرورش دام و طیور و آبزیان کشور نموده است.

دیدگاه شما