تازه های سایت

کد مطلب: 5007
6. آذر 1391 - 6:27
پایگاه خبری گرو به نقل از فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت:‌ آنچه ایران اسلامی را در مقابل همه دسیسه‌ها مصون کرده، وجود روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است بنابراین یکی از وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خودسازی معنوی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو: مرتضی خراسانی در گردهمایی دانش‌آموزان و مدرسه صدیقه کبری که عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر نهاوند هستند، اظهار کرد:‌ فلسفه قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی افزود:‌ آنچه ایران اسلامی را در مقابل همه دسیسه‌های خارجی و حتی داخلی مصون کرده است وجود روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی است بنابراین یکی از وظایف اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر خودسازی معنوی است.

فرمانده سپاه نهاوند توجه به صفای باطن را موجب آرامش روحی و روانی به ویژه در بین نسل جوان ذکر کرد و افزود: داشتن ایمان قوی و امید به خداوند باعث می‌شود آدمی در مقابل وسوسه‌های شیطان خود را در امان ببیند.

وی تذکر لسانی را مؤثرترین عامل برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خواند و گفت: ‌اگر می‌خواهیم عملکرد ما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در وجود دیگران اثرگذار باشد باید در گفتار، رفتار و کردار خود اخلاص داشته باشیم.

خراسانی یکی دیگر از عوامل موفقیت در کارها را اخلاص برای خدا خواند و افزود: زمانی که رضای خدا در کارها باشد قطعاً نتیجه‌ای مطلوب و رضایت‌بخش به دنبال خواهد داشت.

وی از آموزش اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور مربیان مجرب از بسیج و سپاه خبر داد و گفت: امروز به لطف خدا و رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تذکرات همیشگی معظم‌له هر ایرانی خود را یک بسیجی و هر بسیجی خود را یک ضابط امر به معروف و نهی از منکر می‌داند.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد:‌ اگر اجرای فرائض امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به درستی نهادینه شود بخشی از مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه برطرف می‌شود.

وی حضور جوانان در زمینه اجرایی کردن فرائض امر به معروف و نهی از منکر را فرصتی مغتنم برای مقابله با برخی تهاجم‌های فرهنگی دشمن خواند و بیان داشت: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی خود به جنگ فرهنگی آمده بنابراین میزان آمادگی ما در برابر هجمه‌های دشمن ضروری است.

خراسانی به یکی از اهداف خطرناک دشمن در هدف قرار دادن نسل جوان اشاره و خاطرنشان کرد: ‌آن چه می‌تواند نسل جوان ما را از گزند حوادث و وقایع تلخ مصون کند تقویت ایمان به خدا و امید به آینده است بنابراین وظیفه همه ما در برابر داشتن جامعه‌ای معنوی، با نشاط و امیدوار به آینده وظیفه‌ای خطیر و حساس است.

دیدگاه شما