تازه های سایت

کد مطلب: 49791
19. ارديبهشت 1401 - 9:13
مراسم افتتاح رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۸۰ گروه جهادی در نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور مسئولان شهرستان مراسم آغاز رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۱۸۰ گروه جهادی سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در این مراسم گفت: ۱۸۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف در ۱۵۰ نقطه شهرستان به فعالیت های مختلف عمرانی و جهادی اقدام خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در شرایط کرونا جهادگران بسیجی نهاوند به میدان آمدند و واقعا خوش درخشیدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تجلیل رهبر معظم انقلاب از جهادگران نهاوندی در مقابله با کرونا بسیار ارزشمند و فراموش نشدنی بود و انگیزه خدمت رسانی جهادگران را چند برابر کرد.

وی ادامه داد: هرجا نیاز بوده بسیج به کمک نهادهای دیگر آمده است و در ایام کرونا ۵۰ هزار بسته معیشتی را در ۲۰ مرحله در شهرستان توزیع کرده است.

مختاری گفت: ارزش بسته های اهدا شده بیش از ۲۵ میلیارد تومان در قالب کمک های مومنانه بوده است.

وی به فعالیت های عمرانی انجام شده توسط گروه های جهادی اشاره کرد و اظهار داشت: به ۸ روستای شهرستان آب رسانی شده و کارهای عمرانی خوبی در سطح شهرستان و مناطق محروم در حال انجام است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بسیج سازندگی آمادگی کامل دارد در روستاهایی که مشکل لوله کشی آب دارند و از نعمت آب آشامیدنی سالم محروم هستند در سریع ترین زمان مشکل را حل کند و آماده خدمت رسانی است.

مختاری ادامه داد: در سال جاری ۴۵ واحد مسکونی اقشار کم درآمد و تحت نهادهای حمایتی توسط سپاه و بسیج سازندگی و گروه های جهادی ساخته می شود.

وی افزود: ۱۱۴ صندوق قرض الحسنه با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان فعالیت دارند که ۱۲ تعاونی زیر مجموعه این صندوق ها هستند و بیش از ۲ هزار فقره وام در بخش مشاغل خرد و خانگی توسط این صندوق ها پرداخت شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: ۲۵۰۰ شغل توسط سپاه شهرستان ایجاد شده که از این صندوق ها وام گرفته اند و در قالب مشاغل خانگی بوده است.

مختاری در پایان بیان داشت: در هفته ی بسیج سازندگی ۱۵۰ عنوان برنامه توسط گروه های جهادی شهرستان نهاوند در عرصه های مختلف آموزشی، سازندگی، عمرانی، پزشکی و... توسط پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های خدمت رسانی اجرا خواهد شد.

دیدگاه شما