تازه های سایت

کد مطلب: 49788
19. ارديبهشت 1401 - 9:05
معاون سیاسی فرماندار نهاوند گفت: همه ما باید به این یادگار ارزشمند امام راحل افتخار کنیم و تنها یدک کشیدن نام بسیج کافی نیست و باید کلمه بسیج در زندگیمان معنا و مفهوم پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مهدی جلالوند در جمع جهادگران فاطمی نهاوند، ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: یکی از باورهای غنی و الهی که ریشه در قرآن داشت و یادگار امام خمینی (ره) بسیج است که در همه ی عرصه‌ها حضور چشمگیر دارد و اگر تفکر امام خمینی (ره) و نیت و خلوص پاک بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران نبود امروز بسیج و بسیجی شکل نمی‌گرفت.

وی افزود: امروز عرصه‌هایی که بسیج و بسیجی ورود پیدا می‌کنند به درجه‌ی اعلای خودش و سرمنزل مقصود می‌رسد.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند در ادامه گفت: یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام راحل (بسیج) آنجا تجلی پیدا می‌کند که مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات خودشان وزیر را شجری تهیه و نام گذاری می‌کنند.

جلالوند خاطر نشان کرد: بسیج و بسیجی آنجا به درجه اعلای خودش می‌رسد که سرداران بزرگی چون سردار سلیمانی در جهان آن را مطرح می‌کنند، سرداری که خود را یک بسیجی می‌داند و تفکر و عقایدش ریشه در قرآن و ولایت مداری دارد.

وی افزود: همه ما باید به این یادگار ارزشمند امام راحل افتخار کنیم و تنها یدک کشیدن نام بسیج و بسیجی بودن کافی نیست و باید کلمه بسیج در زندگیمان معنا و مفهوم پیدا کند.

معاون سیاسی فرماندار نهاوند در ادامه خاطر نشان کرد: دفاع مقدس یکی از ارزشمند تربن دستاوردهای بسیج است، چرا که همه ی اقشار مردم ایران با هم بسیج شدند و باعث شدند که نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل جبهه‌ی کفر به پیروزی برسد و بهتر آیت است که بگوئیم دفاع مقدس را با بسیج مدیریت کردیم.

وی افزود: آنجا که بسیجیان با لباس‌های خاکی و با تفکر بسیجی پا به عرصه‌های مختلف گذاشت و حضور پر رنگش مشاهده شد، موفقیت هم حاصل شد.

جلالوند با اشاره به اینکه بسیج یک نیت الهی و یک خلوص پاک و در واقع یک فرمان الهی بود، یادآور شد: تا زمانی که بسیجی و تفکر بسیجی در ایران اسلامی حاکم است هیچ دشمنی نمی‌تواند و جرأت تعرض به این نظام و انقلاب را ندارد.

دیدگاه شما