تازه های سایت

کد مطلب: 49224
13. اسفند 1400 - 12:01
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: به منظور کنترل بازار عید نوروز تا کنون ۵۲۵ تن میوه و کالای اساسی در نهاوند ذخیره شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۱۷۰ تن پرتقال از مازندران، ۶۵ تن سیب سفید و ۲۵ تن سیب قرمز از آذربایجان غربی و باغات نهاوند تهیه و در سردخانه‌های نهاوند ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: این میوه‌ها با عاملیت تعاون روستایی و جهاد کشاورزی از تاریخ ۲۰ اسفندماه در غرفه های منتخب با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی عرضه می‌شوند.

سرپرست فرمانداری نهاوند افزود: در زمینه تامین کالاهای اساسی نیز تاکنون ۱۰۵ تن برنج، ۱۲۰ تن روغن و ۲۵ تن شکر در انبارهای جهاد کشاورزی و تعاون روستایی ذخیره‌سازی شده که در زمان مقرر از طریق فروشگاه‌های عامل در سطح شهر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر اقلام ذخیره‌سازی گوشت مرغ و گوشت قرمز در شهرستان انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص  وجود ندارد یادآور شد: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در روزهای پایانی سال با دقت شرایط را رصد کرده و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می‌کند.

سلگی با تاکید بر اینکه با وجود مشکلات اجازه نداده‌ایم وقفه‌ای در تولید و تامین محصولات اساسی ایجاد شود گفت: کنترل و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی استراتژیک و پرمصرف اخیرا بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: تلاش داریم تا با حذف واسطه‌ها و دلالان از چرخه تامین و توزیع کالاهای اساسی، شهروندان دسترسی راحت‌تری به محصولات پرمصرف داشته باشند.

سرپرست فرمانداری نهاوند در پایان از مردم شهرستان نهاوند خواست تا کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با نرخ مصوب از فروشگاه‌های منتخب سطح شهر و در روستاها از طریق اتحادیه تعاون روستایی تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما