تازه های سایت

کد مطلب: 49204
11. اسفند 1400 - 8:21
سرپرست انتظامي شهرستان نهاوند گفت: در ایام پایانی سال با افرادی که مواد محترقه خرید و فروش و نگهداری کنند برخورد می شود ‌و در این راستا بیش از ۲۷ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، گفت: در ایام پایانی سال  طرح عمليات نیروی انتظامی نهاوند با هدف ارتقا امنیت شهروندان و کشف انواع مواد محترقه اجرا می شود.

 وی اظهار داشت: این طرح برای پيشگيری از حوادث چهارشنبه آخر سال و در راستای کنترل و مقابله با فروشندگان مواد محترقه خطر ساز در سطح شهرستان اجرا می شود.

درویشی افزود: در این راستا ماموران پليس امنيت عمومی اين شهرستان در بررسی های محسوس و نامحسوس خود از فعاليت فردی در حوزه تهيه و توزيع مواد محترقه مطلع شدند.

وی ادامه داد: در پی کسب این گزارش و پس از اشرافيت کامل اطلاعاتی يک محل دپو و انبار مواد محترقه در شهرستان شناسایی شد.

سرپرست انتظامی نهاوند گفت: با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از این محل بیش از ۲۷ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق کشف و يک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ادامه داد: از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص عملکرد پلیس از طریق سامانه 197 در میان بگذارند.

درویشی در پایان گفت: ماموران انتظامی شهرستان با رصد و اشراف اطلاعاتی مستمر با متخلفان و مجرمان در اين زمينه به ويژه در روزهای پايانی سال با جديت برخورد خواهند کرد.

دیدگاه شما