تازه های سایت

کد مطلب: 49059
25. بهمن 1400 - 8:45
سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: با توجه به نزدیکی و پیش‌رو بودن ایام نوروز در راستای رفاه همشهریان نظارت و بازرسی‌ها افزایش یابد و گشت‌های نوروزی نیز جدی‌تر از سال‌های پیش در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه کمیته اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار شهرستان در راستای پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری اجرایی شدن مصوبات کارگروه تنظیم بازار به ریاست سرپرست فرمانداری نهاوند و با حضور اعضا برگزار شد.

جعفر سلگی سرپرست فرمانداری نهاوند در این جلسه گفت: جهت بازرسی‌های سطح شهرستان، بسیج در کنار اداره صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی خواهد بود.

وی اظهار داشت: معیشت مردم و رفع موانع آن اولویت مجموعه مدیریتی شهرستان است و مبارزه با گران‌فروشی در حیطه وظایف شهرستان می‌باشد و باید بطور جد انجام پذیرد ولی گرانی امری سراسری و کشوری است‌.

 سرپرست فرمانداری گفت: اداره صمت و اتاق اصناف جهت کنترل قیمت بازار جدیت بیشتری را در دستورکار خود قرار دهد.

 سلگی افزود: باتوجه به نزدیکی و پیش‌رو بودن ایام نوروز در راستای رفاه همشهریان نظارت و بازرسی‌ها افزایش یابد و گشت‌های نوروزی نیز جدی‌تر از سال‌های پیش در دستور کار قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی برای بازرسی‌ها بیش از پیش پای کار باشد، افزود: مبارزه با کم‌فروشی و نظارت بر بازار جهت مقابله با عدم کیفیت، اولویت کار بازرسین باشد.

 سرپرست فرمانداری تاکید کرد: نظارت بر قیمت گوشت و مرغ به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سلگی همچنین در خصوص نانوایی ها و نظارت بر این واحدها گفت: بازرسی‌ها بیشتر و جدی‌تر شده و با نانوایی‌هایی که کیفیت و کمیت و ساعت کاری را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطع شود.

وی عنوان کرد: لزوم نصب کارت واکسن کرونا توسط متصدیان نانوایی‌ها در داخل نانوایی و ملا عام و نظارت بر کیفیت نان در نانوائی‌ها در راستای حفظ سلامت شهروندان به‌طور جد در دستور کار بازرسین قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه آرد و نان بسیار جدی و با تعداد اکیپ‌های بیشتر در سطح شهر و تمامی روستاها انجام شود.

وی عنوان کرد: تهیه ترازوی دیجیتال برای تمامی نانوائی‌ها الزامی می‌باشد و نانوائی‌هایی که روال کار را قانونی دنبال می‌کنند در طرح تشویقی سهمیه آرد اضافی دریافت خواهند کرد.

سلگی در پایان گفت: گشت‌های بازرسی به‌طور ویژه و با تعداد بیشتر در سطح شهر بصورت مستمر و سرزده انجام گیرد و بخشداران تمامی موارد و مصوبات جلسه امروز را به‌طور جد در بخش‌ها اعمال نمایند.

دیدگاه شما