تازه های سایت

کد مطلب: 49046
24. بهمن 1400 - 8:44
با شناسایی ۵۶۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۷۲۵ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام کرد: همچنین با مرگ ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۸۱ نفر رسید.

تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته چهارهزار و ۲۴۱ مورد بود که از این تعداد ۵۶۷ بیمار جدید شناسایی شدند که ۴۹۱ نفر از آن‌ها سرپایی مداوا و ۷۶ نفر بستری شدند.

همچنین ۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری شدند و هم اینک مجموع بیماران بستری مشکوک و قطعی در بیمارستان‌های استان همدان به ۴۶۴ نفر رسیده است.

در شهرستان‌ها نیز شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۷۰۳، بهار یک هزار و ۵۸۶، تویسرکان یک هزار و ۶۲۳، رزن یک هزار و ۲۶۷، درگزین ۴۲۵، فامنین ۴۲۶ و کبودرآهنگ یک هزار و ۵۸۰ نفر است.

همچنین تاکنون پنج هزار و ۹۱۰ نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۱۲ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۲۹۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما