تازه های سایت

کد مطلب: 48824
1. بهمن 1400 - 12:03
«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی کشور با صدور پیامی درگذشت «فرامرز سماوات» مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در این پیام آمده است: شنیدن خبر درگذشت «فرامرز سماوات» مربی اسبق تیم ملی کشتی و پیشکسوت ارزنده کشتی استان همدان، باعث تأسف و تاثر بسیار شد.

دبیر با تسلیت این ضایعه جانسوز به جامعه کشتی ایران، به ویژه ریاست هیات کشتی استان همدان، جامعه کشتی، شاگردان آن مرحوم و به خصوص مردم نهاوند و خانواده معزز آن فقید سعید، از خداوند منان برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل آرزو کرد.

«فرامرز سماوات» مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشورمان ظهر دیروز چهارشنبه بر اثر عارضه قلبی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند بستری شد و با وجود تلاش پزشکان درگذشت.

وی اوایل دهه ۷۰ سابقه مربیگری تیم ملی کشتی آزاد کشور را در کارنامه خود دارد و در این سال‌ها قهرمانان ارزنده‌ای آسیایی و جهانی را تربیت کرد.

پیکر این مرحوم بعدازظهر امروز پنجشنبه از خانه کشتی شهید خدارحمی نهاوند تشییع و در قطعه هنرمندان و نام‌آوران باغ بهشت این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.

«حسن بهرام نیا» استاندار ایلام، «علیرضا شهبازی» نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مربیان تیم‌های ملی و قهرمانان جهانی و آسیایی کشتی در پیام‌های جداگانه درگذشت این مربی سازنده کشتی و سابق تیم ملی را تسلیت گفتند.

دیدگاه شما