تازه های سایت

کد مطلب: 48816
30. دى 1400 - 7:14
شهردار نهاوند گفت: به منظور ساماندهی بازار خودرو، سند ترمینال قدیمی نهاوند به متراژ ۱۵ هزار متر مربع به شهرداری واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه‌های اتومبیل به صورت پراکنده در برخی مناطق شهر فعالیت داشته و مشکلاتی را برای مردم و ترافیک شهری ایجاد کرده‌اند ایجاد بازار خودرو در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به همین منظور ترمینال قدیم برای اجرای این کار مشخص شد گفت: ایجاد بازار خودرو زمینه‌های کارآفرینی را در شهرستان فراهم می‌کند ضمن اینکه طبق برنامه امیدواریم مجوز پروانه بازار تا قبل از عید امسال صادر شود تا ما بتوانیم کار را در سال آینده به سرانجام برسانیم.

شهردار نهاوند در ادامه به آسفالت معابر اشاره کرد و افزود: با توجه به آماده‌سازی و راه‌اندازی کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند، در سال جاری ۳ هزار تن آسفالت در معابر شهری ریخته شده که بر اساس برآوردهای به عمل آمده معادل ۴.۵ میلیارد تومان هزینه بوده است.

وی از جذب ۴۶۰ تن قیر رایگان خبر داد و گفت: به منظور ادامه نهضت آسفالت اخیرا ۴۶۰ تن قیر رایگان تحویل و تخلیه شده که با این میزان میتوان ۱۱ هزار تن آسفالت را در سطح نهاوند اجرا کرد و به همین منظور نهضت آسفالت در سال آینده با قوت ادامه خواهد یافت.

یوسفی‌نوید از آماده‌سازی گرمخانه در شهر نهاوند خبر داد و اظهار داشت: به منظور ایجاد سرپناه برای افراد بی‌خانمان در فصل سرما با مشارکت خیرین دو کانکس به مبلغ ۱۰۷ میلیون تومان تهیه شده که در شبانه‌روز می تواند حدود ۱۵ نفر را سرپناه دهد که به زودی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما