تازه های سایت

کد مطلب: 48742
22. دى 1400 - 8:26
سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند از اجرای طرح مبارزه با سرقت توسط کوپ در 72 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح الله درویشی، در تشریح این خبر بیان داشت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به منظور افزایش سطح امنیت و احساس امنیت عمومی و کشف علمی سرقت ها به عنوان یکی از مهمترین اولویت های ماموریتی و اجرایی مستمر در دستور کار پلیس شهرستان نهاوند قرار دارد.

وی افزود: در این راستا پلیس نهاوند با انجام اقدامات اطلاعاتی در راستای اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت، در72 ساعت گذشته یک مرحله از  این طرح را با استفاده از ظرفیت و توانایی کلانتری و پاسگاه های انتظامی تابعه اجرا کردند.

درویشی بیان کرد: در نتیجه اجرای این طرح، 8 سارق دستگیر و پس از انتقال به یگان انتظامی در بازجویی های فنی، در مجموع به 14 فقره انواع سرقت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان نهاوند در پایان با تقدیر از تلاش کارکنان انتظامی و با اشاره به این که اجرای طرح های انتظامی و پیشگیرانه پلیس به صورت مستمر و در مقاطع زمانی و مکانی  مختلف به مرحله اجرا در خواهد آمد، از شهروندان خواست: نسبت به وقایع و اتفاقات پیرامونی و محیطی خود بی تفاوت نبوده و همواره موضوع مشارکت در تولید امنیت را مد نظر داشته باشند چرا که کلیدی ترین عنصر امنیت ساز در جامعه همچنین اساسی ترین ظرفیت توانمند ساز پلیس در تولید امنیت عنصر مشارکت های مردمی است

دیدگاه شما