تازه های سایت

کد مطلب: 48741
22. دى 1400 - 8:25
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با شناسایی ۱۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۷۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری افزود: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی اضافه کرد: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۵ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت:  تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱۹ نفر بود که ۳۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

دکتر طاهری خاطرنشان کرد: همچنین ۹ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۷۰، تویسرکان یک هزار و ۵۹۷، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۱، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

طاهری اظهار داشت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۰۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۱ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۷۱ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا و براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۹ شهرستان در وضعیت آبی و تویسرکان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

دیدگاه شما