تازه های سایت

کد مطلب: 48687
16. دى 1400 - 0:45
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۸ نفر بود که ۴۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۸ نفر بود که ۴۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند، گفت:  در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

وی گفت که آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان به صفر رسید به نحوی که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا گزارش و ثبت نشده است.

محمد طاهری افزود: آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۶۱ نفر رسیده است.

وی اضافه کرد: همچنین با شناسایی ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۳۱ هزار و ۱۵۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۱۰۰ هزار و ۶۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴۸ نفر بود که ۴۲ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۷ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۶۵۱، بهار یک هزار و ۵۶۹، تویسرکان یک هزار و ۵۹۶، رزن یک هزار و ۲۴۲، درگزین ۴۲۰، فامنین ۴۱۴ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۴۶ نفر است.

طاهری اظهار داشت: همچنین تاکنون پنج هزار و ۸۰۴ نفر در ملایر، چهار هزار و ۱۷۰ نفر در نهاوند و ۱۲ هزار و ۶۳ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما