تازه های سایت

کد مطلب: 48653
12. دى 1400 - 7:54
تیم گرین کشاورز نهاوند با قبول شکست مقابل آلومینیوم پارس ساوه قعرنشین لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ۲ تیم در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور به میدان رفتند که در نهایت گرین کشاورز نهاوند ۲ بر صفر از حریف خود شکست خورد.

نماینده نهاوند در این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد تا بازهم به قعرجدول گروه دوم مسابقات بازگردد.

گرین با این شکست و کسب ۶ امتیاز از هفت بازی و تفاضل گل کمتر در رده سیزدهم جدول ۱۳ تیمی گروه دوم دور مقدماتی لیگ سه سقوط کرد.

نهاوندی‌ها تاکنون به ۲ برد و پنج شکست دست یافته‌اند و با این وضعیت به لیگ استانی سقوط می‌کنند.

اکسیر دیگر نماینده فوتبال استان همدان در لیگ سه کشور نیز فردا مقابل استقلال شوش از گروه چهار به میدان می‌رود.

مرحله اول لیگ دسته سه فوتبال کشور به روال فصول گذشته در پنج گروه ۱۳ تیمی برگزار می‌شود و تیم‌های «اکسیر همدان و گرین کشاورز نهاوند» نماینده استان همدان در مسابقات فصل جاری این رقابت‌ها هستند.

در پایان این مرحله تیم‌های اول و دوم به مرحله بعدی صعود کرده و تیم‌های سوم، چهارم و پنجم نیز می‌توانند در مرحله اول رقابت‌های فصل آینده شرکت کنند و البته تیم‌های ششم به بعد هر گروه نیز به لیگ‌های استانی سقوط خواهند کرد.

مرحله دوم این مسابقات با حضور ۳۰ تیم که تلفیقی از ۱۰ تیم صعود کننده از مرحله اول، تیم‌های باقیمانده در مرحله دوم از فصل گذشته و همچنین تیم‌های سقوط کننده از لیگ دسته دوم فصل قبل هستند در ۳ گروه ۱۰ تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

همچنین در پایان چهار تیم به لیگ دسته دوم صعود ۱۶ تیم در مسابقات مرحله دوم فصل آتی ابقا و ۱۰ تیم نیز به مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم در فصل آینده سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما